پیکان رفته رفته بهتر می گردد، امیدوارم تست دوپینگ گرفته گردد

به گزارش مجله یافان، تیم والیبال پیکان تهران در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر والیبال امروزموفق شد با نتیجه 3 بر صفر تیم والیبال شهرداری ورامین را شکست دهد.

پیکان رفته رفته بهتر می گردد، امیدوارم تست دوپینگ گرفته گردد

پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان پس از انتها بازی و پیروزی تیمش گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. تیم ورامین در 3-4 هفته اخیر خود بردهای خوبی کسب کرد. تیم پیکان نیز به تازگی بعضی از بازیکنان مصدوم خود را در اختیار گرفته است. در آغاز فصل، بدشانسی آوردیم اما شرایط کم کم بهتر می گردد.

وی افزود: امیدوارم در بازیهای آینده نمایش بهتری داشته باشیم. ورامین یکی از تیم های خوب والیبال است که به خوبی والیبال بازی می نماید. برنامه خوبی هم روی تیم خودمان و هم روی تیم ورامین داشتیم. در حمله به آنچه که انتظار داشتیم دست یافتیم و در توپ گیری نیز عملکرد خوبی داشتیم و توپهای برگشتی را نیز به امتیاز تبدیل کردیم. رفته رفته بازیکنانم به شرایط ایده آل می رسند.

سرمربی تیم والیبال پیکان درباره هدفگذاری تیم پیکان در فصل جاری رقابت ها نیز گفت: سال جاری چند تیم بسیار خوب در مسابقات شرکت دارند. ما نیز کوشش می کنیم جزو مدعیان باشیم. همه تیمها این شانس را دارند که در سکو قرار گیرند. ما نیز هدف داریم که باشگاه پیکان را که در 2-3 سال اخیر نتایج خوبی کسب ننموده به شرایط ایده آل بازگردانیم. امیدوارم این اتفاق با همکاری بازیکنان، کادر فنی و مدیریت رخ بدهد.

اکبری درباره برگزاری دو بازی در هفته و فشردگی مسابقات نی زگفت: اعتراضی نسبت به این موضوع نداریم. در لیگ های حرفه ای جهان در کشورهای اروپایی این اتفاق می افتد و حتی گاهی 3 بازی در هفته اتفاق می افتد. در ابتدای مسابقات این گونه تصمیم گیری شد و کسی نسبت به برنامه ریزی ها اعتراضی نداشت.

وی درباره بازی روز چهارشنبه تیمش مقابل هراز نیز گفت: هراز تا به امروز نتایج خوبی کسب نموده و جزو تیم های بالای جدول است. کوشش می کنیم بتوانیم دست پر از آمل بازگردیم.

سرمربی تیم والیبال پیکان در انتها در پاسخ به این سوال که سال جاری تست دوپینگ گرفته نمی گردد آیا نسبت به این موضوع اعتراضی انجام داده اید یا خیر گفت: موافق هستم که تست دوپینگ گرفته گردد و این یکی از صحبت های من با عظیمی رئیس سازمان لیگ بوده است. امیدوارم در آینده تست دوپینگ از تیم ها گرفته گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1258

به "پیکان رفته رفته بهتر می گردد، امیدوارم تست دوپینگ گرفته گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکان رفته رفته بهتر می گردد، امیدوارم تست دوپینگ گرفته گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید