خاتمه نیمه نخست؛ استقلال یک ، آلومینیوم اراک صفر

به گزارش مجله یافان، تیم های استقلال و آلومینیوم در چارچوب رقابتهای هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت 15 امروز در اراک به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود آبی پوشان به پایان رسید. برای استقلال در نیمه نخست این بازی کوین یامگا در دقیقه 17 از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.

خاتمه نیمه نخست؛ استقلال یک ، آلومینیوم اراک صفر

استقلال بازی را با ترکیب سید حسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، جعفر سلمانی، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، امیرحسین حسین زاده، کوین یامگا، آرمان رمضانی و رودی ژستد آغاز کرد.

آلومینیوم هم با ترکیب حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان زاده، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی، محمود قائدرحمتی، امیر نوری، اسماعیل شریفات، محمد علی نژاد و نیما درودی وارد زمین شد.

در شرایطی که بازی هنوز شکل اصلی خود را پیدا نکرده بود، در دقیقه 11 بازی و پس از برخورد توپ به دست اسماعیل شریفات داخل محوطه جریمه آلومینیوم اشکان خورشیدی به نشانه پنالتی در سوت خود دمید.

به دلیل اعتراضات بازیکنان و کادر فنی آلومینیوم و مصدومیت دروازه بان آلومینیوم حدوداً 5 دقیقه در زدن پنالتی تاخیر افتاد و در دقیقه 17 کوین یامگا با گل کردن ضربه پنالتی آبی پوشان را پیش انداخت.

بعد از گل استقلال هر دو تیم به صورت پراکنده حملاتی را روی دروازه هم تدارک دیدند که هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد. بهترین موقعیت را اسماعیل شریفات در دقیقه 44 در حالت تک به تک با دروازه بان استقلال به دست آورد اما ضربه او از طریق حسینی مهار شد تا تا نیمه نخست با همان تک گل به سود آبی پوشان به سرانجام برسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1298

به "خاتمه نیمه نخست؛ استقلال یک ، آلومینیوم اراک صفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه نیمه نخست؛ استقلال یک ، آلومینیوم اراک صفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید