آشنایی با شکار بعدی نکونام ، رقیب سرسخت استقلال برای جذب ستاره لیگ

به گزارش مجله یافان، اینطور که بنظر می رسد ستاره تیم ملی امید به تیم استقلال نزدیک تر شده است.

آشنایی با شکار بعدی نکونام ، رقیب سرسخت استقلال برای جذب ستاره لیگ

به گزارش مجله یافان، باشگاه استقلال به جذب سامان فلاح نزدیک شده و این مدافع که باشگاه های زیادی را خواستار خود می بیند، ظاهرا به آبی ها نزدیک تر است تا سایر مدعیان. البته باشگاه استقلال در این راه رقبای سرسختی دارد که نام گل گهر هم بین آنها دیده می گردد.

سامان فلاح مدافعی است که در تیم ملی امید به عنوان بازیکن اصلی به میدان می رود و سابقه دعوت به تیم ملی بزرگسالان را هم دارد. او 3فصل است که با وجود سن وسال پایینش، یکی از بهترین مدافعان میانی لیگ برتر بوده و در ترکیب پیکان به خوبی درخشیده است.

این مدافع مازندرانی در لیگ گذشته 22بازی برای پیکان انجام داد و در نهایت با میانگین نمرات 7.02 در جمع 60بازیکن برتر لیگ نهاده شد که معدل بالاتر از 7داشته اند. این نکته را درنظر داشته باشید که در فرمول نمره دادن به بازیکن ها، تعداد گل و پاس گل نقش زیادی دارد و به همین علت هافبک ها و مهاجمان معمولا راحت تر به نمره های بالا می رسند. برای یک مدافع میانی، کسب نمرات بالا و قرارگرفتن در جمع بهترین های فصل کار آسانی نیست اما فلاح توانسته خودش را در جمع بهترین ها جا بدهد.

در فصل گذشته 11مدافع میانی توانستند به نمره بالاتر از 7 برسند و در جمع 60بازیکن برتر لیگ قرار بگیرند که نام فلاح هم در میان آنها دیده می گردد. این 11بازیکن مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، آرمین سهرابیان، هادی محمدی، محمد دانشگر، وحید محمدزاده، عارف غلامی، جفرسون باهیا، شاهین توکلی، امین حزباوی پور و سامان فلاح بودند. جالب اینکه حزباوی پور و فلاح با امتیاز مساوی 7.02 در این جدول قرار داشتند و همین دو نفر زوج تیم ملی امید را در دفاع میانی تشکیل می دادند.

فلاح در 22سالگی کاپیتان تیم پیکان هم بود و درصورت جدایی اش پیکانی ها باید فکری برای بازوبند کاپیتانی خودشان هم داشته باشند. او یک فصل قبل تر یعنی در لیگ بیست ویکم (01-1400) نیز در 17مسابقه بازیکن اصلی پیکان بود و 1552دقیقه برای این تیم بازی کرد. در آن دوره نمره فلاح در انتها فصل 6.89 بود و طبعا رتبه پایین تری نسبت به لیگ بیست ودوم به دست آورد. این مدافع طی 3سالی که در لیگ برتر حضور داشته و برای پیکان بازی نموده، همه ساله نمره بالاتری گرفته و در جدول بازیکن های لیگ سیر صعودی داشته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 تیر 1402 بروزرسانی: 26 تیر 1402 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1614

به "آشنایی با شکار بعدی نکونام ، رقیب سرسخت استقلال برای جذب ستاره لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با شکار بعدی نکونام ، رقیب سرسخت استقلال برای جذب ستاره لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید