فتح الله زاده دیشب در آزادی برکنار شد! ، بحران شدید در استقلال

به گزارش مجله یافان، با نگاهی به صحبت های بازیکنان استقلال پس از بازی برابر ذوب آهن بعید به نظر می رسد فتح الله زاده آینده ای در این باشگاه داشته باشد.فتح الله زاده در میکسدزون آزادی برکنار شد!

فتح الله زاده دیشب در آزادی برکنار شد! ، بحران شدید در استقلال

به گزارش مجله یافان، در شبی که استقلال با ارائه یک بازی برتر و نمایشی دل پذیر برای طرفدارانش سه امتیاز دیگر به اندوخته های خود افزود و بار دیگر حریفش را با تفاضل گل شکست داد، شیرینی پیروزی به کام طرفداران به علت حذف قریب الوقوع این تیم از آسیا تلخ شد.

اتفاقی که در میکسدزون استادیوم آزادی نیز به خوبی مشهود بود و بازیکنان استقلال یکی پس از دیگری به تندی از عملکرد مدیران باشگاه خود انتقاد نموده و آنها را بابت عملکرد ضعیفشان ملامت می کردند.

انتقاداتی که دامنه وسیع و تیغ تیز آن به نظر کار را برای فتح الله زاده، مدیرعامل فعلی باشگاه سخت نموده و به واسطه حذف استقلال از آسیا، به زودی شاهد جدایی او از باشگاه خواهیم بود.

بازیکنان استقلال با اشاره به دریافتی های پایین خود عنوان کردند که حتی فعلا بی خیال دریافت حقوق خود شده و تنها امیدوار بودند که بدهی های باشگاه پرداخت شده تا بتوانند در آسیا شرکت نمایند.

به طور مثال، روزبه چشمی، ستاره ملی پوش استقلال و کاپیتان دوم تیم با انتقاد از مدیریت باشگاه گفت: نه مسئولین رده بالا پیگیر کار هستند و نه تیم مدیریتی نو کوشش می نماید. دنبال مقصر در تیم ما می گردند، این بازیکنان نه تنها مقصر نیستند بلکه باید از آنها تشکر هم بکنیم.

ارسلان مطهری، مهاجم آبی ها در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا از سوی مدیریت باشگاه کوششی برای حل مسائل دیده، با قاطعیت گفت: به هیچ وجه!

عارف غلامی، ستاره خط دفاعی آبی ها که از محبوبیت بالایی بین بازیکنان برخوردار است و چندی پیش نیز جریمه او به وسیله باشگاه با انتقاد شدید طرفداران و حمایت همبازیانش همراه شده بود، گفت: شما باید به تعهدی که به طرفداران و تیم دارید، عمل کنید. شبانه و پس از قهرمانی سوپر جام، مدیرعامل ما عوض شد. اصلا در حوزه ما نبود و هیچ صحبتی نکردیم. ولی آیا ما قدمی رو به جلو برداشتیم؟ آیا خودتان این سوالها را از خودتان می پرسید؟ تمام زحمات یک تیم را که با سختی به دست آمده بود، تیمی که قهرمان نموده بودیم، جام طلایی گرفته بودیم را یک شبه به فنا دادید.

آرش رضاوند، هافبک استقلال خطاب به وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی با انتقاد از مدیریت باشگاه گفت: مگر خودتان مدیر نیاوردید و در استقلال نگذاستید؟ من کاری ندارم خودتان این مدیر را آوردید.

سیدحسین حسینی، سنگربان باسابقه استقلال هم گفت: هیچ کس در این باشگاه کارش را درست انجام نمی دهد. خودمان هستیم و سرمربی مان. بازهم می گویم دم این بچه ها گرم که کوشش کردند و تمرین کردند و امروز به خاطر طرفداران آمدیم و بازی کردیم و بردیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 فروردین 1402 بروزرسانی: 12 فروردین 1402 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1570

به "فتح الله زاده دیشب در آزادی برکنار شد! ، بحران شدید در استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتح الله زاده دیشب در آزادی برکنار شد! ، بحران شدید در استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید