ویژه برنامه های شبکه شما در ماه رمضان

به گزارش مجله یافان، شبکه تلویزیونی شما برنامه های گوناگونی را در ساختار های مختلف و با همکاری مراکز استانی برای پخش طی ماه مبارک رمضان در نظر گرفته است.

ویژه برنامه های شبکه شما در ماه رمضان

به گزارش گروه فرهنگی مجله یافان، با کوشش پیشکسوتان دوبله در شبکه سحر، سریال تلویزیونی جذاب برادر جان با ژانر اجتماعی، مذهبی و متناسب با فضای ماه مبارک رمضان در این ایام از کانال کردی و آذری شبکه سحر پخش خواهد شد.

این مجموعه ملودرام خانوادگی با موضوع موضوع حق الناس است که در آن سه برادر که رابطه خوبی با یکدیگر دارند در جریان ادای دین پدری که فوت شده دچار چالش هایی با یکدیگر می شوند و رابطه آنان دست خوش تغییر می گردد و ماجرا هایی را رقم می زند که مخاطب را با خود همراه می سازد.

علاوه بر بازی درخشان و تاثیر گذار علی نصیریان، حسن پورشیرازی، حسام منظور، آفرین عبیسی، سعید چنگیزیان، کامران تفتی، سجاد افشاریان، لعیا زنگنه، ندا جبرائیلی، نسیم ادبی، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، محبوبه صادقی، جلیل فرجاد از نقش آفرینان اصلی این مجموعه هستند.

گلاره رحمتی، سیران گلوانی، شبنم وکیلیان، لادن کلوندی، نسرین حاتمی، لاوین حسینی، محمد فریدونی، پرویز حبیبی، علی ذوالفقاری، مازیار قبادی، چیا بابامیری، رضا سروش، شاهو رستمی، آزاد ابراهیمی، نواد شافعی، سیامک محرری، شاهو قاسمی، دوبلور های مجموعه تلویزیونی برادر جان به زبان کردی هستند.

برادر جان به کارگردانی محمد رضا آهنج و تهیه کنندگی محمد رضا شفیعی، محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه در سال 1398 بوده و با مدیریت دوبلاژ محمد فریدونی هر شب ساعت 24 از کانال کردی و با مدیریت دوبلاژ یوسف نوعی هر شب ساعت 22:30 به روی کانال آذری شبکه سحر خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 930

به "ویژه برنامه های شبکه شما در ماه رمضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژه برنامه های شبکه شما در ماه رمضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید