تور هند ارزان: همایش میراث مشترک ایران و هند با تمرکز بر نسخه های خطی

به گزارش مجله یافان؛ به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، همایش بین المللی میراث مشترک ایران و هند؛ نسخ خطی: ظرفیت ها وچالش ها(ICCHI) با هدف آنالیز پیشینۀ نسخه پژوهی و نسخه شناسی درهند (شیوه ها، مطالعات میان رشته ای، مطالعات دانشگاهی)در روزهای 24 و 25 بهمن ماه برابر با 13 و 14 فوریه 2022 برگزار می گردد.

تور هند ارزان: همایش میراث مشترک ایران و هند با تمرکز بر نسخه های خطی

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

دبیرخانه این همایش بین المللی ضمن اعلام پذیرش حدود 40 اثر، از اتمام مهلت دریافت آثار و انتها داوری مقاله های ارسالی اطلاع داد. بر اساس برنامه پیش بینی شده، همایش بین المللی میراث مشترک ایران و هند؛ نسخ خطی: ظرفیت ها وچالش ها (ICCHI) در چهار پنل تخصصی برگزار خواهد شد.

در این همایش از محققان ایرانی و غیرایرانی که به زبان های فارسی و انگلیسی آثار و پژوهش هایی دارند؛ دعوت شد با شرکت در این گردهمایی، آخرین نتایج مطالعات و پژوهش های خود را درباره نسخ خطی در جایگاه میراث مشترک دو کشور کهن ایران و هند؛ به صورت مجازی ارائه نمایند. گزیده مقالات برتر این همایش در قالب ویژه نامه مجلات علمی یا به صورت کتاب منتشر خواهد شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 18 خرداد 1401 بروزرسانی: 18 خرداد 1401 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1402

به "تور هند ارزان: همایش میراث مشترک ایران و هند با تمرکز بر نسخه های خطی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند ارزان: همایش میراث مشترک ایران و هند با تمرکز بر نسخه های خطی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید