نگران تمرکز بازیکنان پرسپولیس بودم، از اوساگونا راضی هستم

به گزارش مجله یافان، یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و شهرخودرو در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سازمان لیگ فوتبال گفت: مردم کشورم روزهای سختی را به خاطر بیماری کرونا و همین گرانی ها پشت سر می گذارند. این روزها باید بیشتر همدیگر را دوست داشته باشیم. خودمان هم باید بیشتر رعایت کنیم و خدمات بهتری به مردم ارائه گردد.

نگران تمرکز بازیکنان پرسپولیس بودم، از اوساگونا راضی هستم

سرمربی پرسپولیس درباره بازی با شهرخودرو تاکید نمود: مقابل تیمی خوب و منسجم بازی می کنیم. می دانیم بازی سختی خواهیم داشت. از یک طرف در استادیوم خالی باید بازی کنیم و از طرف دیگر باید حواسمان را جمع کنیم تا مسئله ای ایجاد نگردد. شناخت خوبی از شهرخودرو داریم. آنها تیم خیلی خوبی هستند. البته ما هم پرسپولیس هستیم و می خواهیم اختلاف امتیازات خودمان را با سایر تیم ها حفظ کنیم. فردا شاهد بازی خوبی خواهیم بود.

سرمربی پرسپولیس درباره احتمال مساوی شدن این مسابقه، اضافه کرد: با شناختی که از تیم قبلی خودم دارم فکر نمی کنم بازی فردا مساوی گردد.

گل محمدی درباره اعتراض تیم های لیگ رجحان به دلیل شیوع ویروس کرونا که خواستار لغو بازی ها شده اند اضافه کرد: شرایط سخت است اما مرجعی مثل وزارت بهداشت وجود دارد که روی همه چیز نظارت می نماید.

وی درباره اتفاقات بازی با سپاهان و حواشی آن مسابقه که برگزار نشد، توضیح داد: با توجه به اتفاقاتی که افتاد خودم هم احساسم این بود که ممکن است تمرکز تیم برای بازی با شهرخودرو به هم ریخته باشد. دیروز هم خیلی با بازیکنان صحبت کردم که تمرکز تیم باید بالا باشد. همچنین بحث بیماری وجود دارد و همین هم می تواند تمرکز را به سمت مسائل حاشیه ای بکشاند.

سرمربی پرسپولیس در ادامه راجع به عملکرد کریستین اوساگونا مهاجم این تیم تاکید نمود: از اوساگونا راضی هستم. این مهاجم گل نزده اما پاس گل داده است و مدافعان حریف را خیلی اذیت می نماید. اگر در ترکیب نبوده دلیل بر این نیست که بازیکن خوبی نیست.

گل محمدی ادامه داد: من دو تیم خیلی خوب دارم. غیر از اوساگونا سایر بازیکنان هم شرایط خیلی خوبی دارند. گاهی تاکتیک حریف و همچنین سیستم بازی حریف باعث بعضی تغییرات می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 153

به "نگران تمرکز بازیکنان پرسپولیس بودم، از اوساگونا راضی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگران تمرکز بازیکنان پرسپولیس بودم، از اوساگونا راضی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید