نحوه درخواست کالاکارت ویژه دانشجویان و کارکنان به زودی اعلام می گردد

به گزارش مجله یافان، معاون اداری، اقتصادی و عمرانی دانشگاه پیغام نور گفت: زمان و نحوه مراجعه به بانک برای درخواست کالا کارت ویژه دانشجویان و کارکنان دانشگاه پیغام نور به وسیله پرتال دانشگاه اعلام خواهد شد.

نحوه درخواست کالاکارت ویژه دانشجویان و کارکنان به زودی اعلام می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه مجله یافان، به نقل از دانشگاه پیغام نور، حسن علیزاده، معاون اقتصادی و اداری دانشگاه پیغام نورگفت: دانشجویان برای دریافت تسهیلات کالا کارت پس از اعلام آمادگی دانشگاه پیغام نوراز طریق پرتال این دانشگاه، باید برای دریافت معرفی نامه از مرکز و واحد دانشگاهی خود اقدام کرده و پس از مراجعه به بانک قرض الحسنه مهر ایران، افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز و تشکیل پرونده تسهیلاتی، کالا کارت خود را دریافت نمایند.

وی یادآور شد: امضای این تفاهم نامه برای ارائه کالا کارت 20 میلیون تومانی به تمامی دانشجویان و 30 میلیون تومانی به کارکنان دانشگاه پیغام نور با هدف برطرف دغدغه خانواده ها برای تامین ابزار های الکترونیکی آموزشی نظیر تبلت و گوشی هوشمند و همچنین حمایت ازفروشندگان داخل اجرا شده است.

وی تاکید نمود: کالا کارت بانک قرض الحسنه مهر صرفا تسهیلاتی است که قابلیت خرید کالا را داشته و امکان تبدیل آن به وجه نقد به هیچ عنوان وجود ندارد.

علیزاده اضافه کرد: مراکز خرید کالا طرف قرارداد با بانک قرض الحسنه مهر ایران که مورد تایید دانشگاه پیغام نور نیز هستند، در صفحه اصلی سایت این بانک به نشانی www.qmb.ir معرفی شده که البته حذف یا اضافه مراکز خرید معرفی شده، بسته به میزان ارائه خدمات مطلوب و رضایتمندی مشتریان صورت می گیرد و دانشجویان و کارکنان دانشگاه با مراجعه به سایت این بانک می توانند از کلیه کالا های موجود، علاوه بر گوشی هوشمند و تبلت آگاه شوند.

وی با عنوان اینکه ملاک قیمت کالا، تاریخ خرید است که متناسب با قیمت روز بازار محاسبه می گردد، اضافه کرد: دانشجویان و کارکنان بلافاصله پس از دریافت کالا کارت می توانند نسبت به خرید کالای مورد نظر خود اقدام کرده و اقساط آن را یکماه پس از خرید و طی دوره های 6، 9 و 12 ماهه با کارمزد به ترتیب دو، سه وچهار درصد پرداخت نمایند.

معاون اداری، اقتصادی و عمرانی دانشگاه پیغام نور همچنین با اشاره به تفاهم نامه تسهیلات شهریه دانشگاه پیغام نور با بانک قرض الحسنه مهر گفت: این تفاهم نامه از سال گذشته شروع شده و همچنان به قوت خود باقی است که طبق آن، شهریه دانشجویان دانشگاه پیغام نور تا سقف 20 میلیون تومان نیز در قالب وام با کارمزد 1 و 4 دهم درصد 6 ماهه و 2 و 8 دهم درصد یکساله با دوره بازپرداخت 48 ماهه توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران پرداخت می گردد.

وی میزان تسهیلات شهریه سالانه مورد احتیاج دانشجویان دانشگاه پیغام نور در مقطع کارشناسی؛ 3 میلیون تومان، کارشناسی ارشد؛ 7 میلیون تومان و دکتری را 20 میلیون تومان اعلام نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 571

به "نحوه درخواست کالاکارت ویژه دانشجویان و کارکنان به زودی اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه درخواست کالاکارت ویژه دانشجویان و کارکنان به زودی اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید