مقاله: معرفی تعطیلات رسمی کانادا

به گزارش مجله یافان، یکی از جذاب ترین تعطیلات رسمی کانادا برای مسافران تور کانادا کریسمس است. این روز در کانادا هم مانند بسیاری از کشورهای جهان جشن گرفته می شود. سنت تزئین درخت کریسمس و دید و بازدید در این روز انجام می شود. حمل و نقل عمومی شهرها یا متوقف می شود و یا به صورت محدود به کار خود ادامه می دهد. بعضی از فروشگاه ها در این روز باز هستند.

مقاله: معرفی تعطیلات رسمی کانادا

اولین دوشنبه از ماه سپتامبر روز کارگر است. با توجه به تعطیل بودن شنبه و یکشنبه، تعطیلی روز کارگر آخر هفته ای طولانی برای شهروندان کانادا به وجود می آورد. سابق بر این روز کارگر زمانی برای فعالیت هایی به نفع کارگران بود اما حالا بسیاری از آن برای برگزاری پیک نیک استفاده می کنند. روز کارگر قبلا در بهار بود ولی از سال 1984 به این سو این تعطیلی به پاییز منتقل شد. مانند دیگر تعطیلات رسمی کانادا در روز کارگر هم خدمات حمل و نقل عمومی کاهش پیدا می کند.

روز شکرگزاری از سال 1957 تا به حال به تعطیلات رسمی کانادا اضافه شده است. مناسبت این تعطیلی به خاطر برداشت خوب و بقیه نعمت های خدا است. تعطیلی این روز برای دید و بازدید و یا سفرهای پاییزی برای مسافران تور کانادا گزینه مناسبی است.

تعطیلی باکسینگ دی تنها مربوط به استان انتاریو است، ولی کارکنان فدرالی و بانک ها تعطیل هستند. در 26 دسامبر مردم خرید های بعد از کریسمس را انجام می دهند و به تماشای هاکی روی یخ می روند. در Boxing Day بسیاری از شغل ها و سازمان ها تعطیل هستند، ولی این تعطیل در همه استان ها نیست. علاوه بر این که مدارس در این روز تعطیل هستند، خدمات عمومی هم محدود هستند.

منبع مقاله: معرفی تعطیلات رسمی کانادا

انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1180

به "مقاله: معرفی تعطیلات رسمی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: معرفی تعطیلات رسمی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید