مقاله: زمان اجرای سفر قسطی اعلام شد

به گزارش مجله یافان، تیموری گفت: در طرح های قبلی این تسهیلات مستقیم در اختیار مردم قرار می گرفت که هم فرایند سختی داشت و هم اجرای آن را در ادامه با پیچیدگی هایی روبرو می کرد، اما اکنون آن رویکرد اصلاح گردیده است.

مقاله: زمان اجرای سفر قسطی اعلام شد

ولی تیموری با بیان این که بسته های سفر قسطی در حال آماده سازی است، بهایسنا گفت: سیاست توسعه گردشگری، توزیع سفر در کشور است. آسیب شناسی ها نیز نشان می دهد یکی از عوامل توزیع نادرست سفر، اجرای برنامه های شخصی و انفرادی است، برای همین سایر سیاست گذاری ها در جلوگیری از ازدحام جمعیت در یک مسیر و منطق معین، نمی تواند چندان اثرگذار باشد.

او درباره اینکه از شرحات برمی آید این طرح مشابه سفرهای قسطی است که همین حالا برخی آژانس های مسافرتی اجرا می نمایند و نمونه خاص و متفاوتی در قیاس با سایر طرح ها نیست و معین نیست اجرای تقسیط آن چقدر به کاهش هزینه منجر خواهد شد، گفت: به هر حال گروهی هستند که در هر صورتی برای سفر برنامه ریزی می نمایند اما در انتخاب مقصد مشکل دارند و عادت نموده اند فقط یک مسیر را بروند که جمعیت آن ها هم کم نیست. از طرفی با توجه به شرایط ارز، سال جاری افراد زیادی از سفر خارجی به داخلی روی می آورند، در واقع ما این گروها را هدف قرار داده ایم، افرادی که سفر می روند ولی نمی دانند کجا باید بروند. بنابراین سفر را با در نظر دریافت تسهیلاتی خاص برای این گروه ها آسان می کنیم.

منبع مقاله: زمان اجرای سفر قسطی اعلام شد

انتشار: 6 بهمن 1400 بروزرسانی: 6 بهمن 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1278

به "مقاله: زمان اجرای سفر قسطی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: زمان اجرای سفر قسطی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید