معرفی دبیران جشنواره شعر و داستان انقلاب

به گزارش مجله یافان، دبیران هنری دوازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب معرفی شدند.

معرفی دبیران جشنواره شعر و داستان انقلاب

به گزارش مجله یافان به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، مجدالدین معلمی، معاون هنری حوزه هنری در حکم هایی جداگانه دبیران هنری دو بخش اصلی جشنواره شعر و داستان انقلاب را معرفی کرد.

بر اساس این حکم ها علی محمد مودب، مسئولیت دبیری هنری بخش شعر و حسینعلی جعفری مسئولیت دبیری هنری بخش داستان این رویداد ادبی را برعهده گرفتند.

علی محمد مودب متولد سال 1355 در تربت جام، شاعر و نویسنده است. مجموعه های دست خون، سفر بمباران، الف های غلط، عاشقانه های پسر نوح، مرده های حرفه ای، دروغ های و... تا به امروز از وی به چاپ رسیده است.

حسینعلی جعفری متولد 1347 در ساری و دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی است. الو!...لیلی، دقیقا نیمه شب، افرا، من سرباز هخامنشی بودم، ساعت ها همه خوابند و... عنوان هایآثاری است که از این نویسنده به چاپ رسیده است.

مهلت ارسال اثر به این رویداد ادبی نیز تا انتها اردیبهشت ماه سال جاری اعلام شده است. فراخوان و جزییات شرکت در این رویداد ادبی در سایت www.artfest.ir واقع شده است.

دوازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب توسط مؤسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر و مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 14 خرداد 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 271

به "معرفی دبیران جشنواره شعر و داستان انقلاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی دبیران جشنواره شعر و داستان انقلاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید