مسیگر: مخالف ادامه لیگ برتر فوتبال بودیم اما سازمان لیگ باید پای تصمیمش بایستد

به گزارش مجله یافان، سعید مسیگر، مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت که این باشگاه ابتدا مخالف برگزاری ادامه لیگ برتر فوتبال بود، اما سازمان لیگ باید پای تصمیمش مبنی بر ادامه مسابقات بایستد.

مسیگر: مخالف ادامه لیگ برتر فوتبال بودیم اما سازمان لیگ باید پای تصمیمش بایستد

سعید مسیگر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی مجله یافان، درباره آغاز تمرینات تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: پس از اینکه تست کرونای همه اعضای تیم منفی بود، تمرینات را آغاز کردیم. البته هنوز میشو کریستیچویچ به ایران نیامده است و برنامه تمرینی توسط مهرداد کریمیان و سایر مربیان دنبال می شود. اعضای تیم فردا (یکشنبه) راهی تهران می شوند تا اردویی 10 روزه در کرج داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا میشو و بازیکنان گرجستانی شاهین می توانند وارد ایران شوند یا خیر، شرح داد: کشور کرواسی اخیراً از شرایط قرنطینه خارج شده و کسانی که از این کشور می خواهند به ایران بیایند، ابتدا به آلمان می آیند که در این مورد مسئله ای نیست. تردیدی برای برگزاری یا عدم برگزاری لیگ برتر ایجاد شده و اخبار ضد و نقیض زیاد است. میشو مسئله ای برای بازگشت به ایران ندارد و او و بازیکنان گرجستانی به اردوی تیم اضافه خواهند شد.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر درباره اظهارنظر برخی مدیران تیم های لیگ برتر فوتبال مبنی بر لزوم تعطیلی مسابقات به مجله یافان گفت: چند ماه پیش نظرمان را در این باره بیان کردیم و گفتیم اولویت ما، سلامت جامعه و بازیکنان است. اگر لیگ تعطیل می شد بهتر بود، اما وقتی سازمان لیگ تصمیم گرفته مسابقات را برگزار کند، باید از این نظر تمکین کنیم. تمرینات را مطابق اعلام سازمان لیگ آغاز کردیم که امیدوارم مسابقات برگزار شود.

مسیگر درباره ابتلای بازیکنان برخی تیم ها به کرونا بیان کرد: ما اردو را آغاز کردیم و برای محل تمرینات و اسکان هم قرارداد بستیم. مسئولان سازمان لیگ الان باید پای تصمیم خود مبنی بر برگزاری مسابقات بمانند و آن را اجرا کنند. اگر هم اعضای تیمی کرونا بگیرد، باید دو هفته قرنطینه شوند تا مسئله ای ایجاد نشود.

وی در مورد اینکه مالکان باشگاه تراکتور و شهر خودرو از مخالفت 15 تیم لیگ برتری با ادامه مسابقات سخن گفتند و شاهین را به گونه ای جزو این تیم ها برشمردند، گفت: ما ابتدا گفتیم مسابقات به خاطر سلامت اعضای تیم ها تعطیل شود و در همین مضمون، نامه ای به سازمان لیگ نوشتیم. با این حال سازمان لیگ باید پای تصمیم خود مبنی بر برگزاری رقابت ها بایستد. ما هم یکی از تیم های مخالف برگزاری مسابقات بودیم، اما الان خودمان را برای آغاز لیگ آماده می کنیم.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت انتقال محمد محبی به باشگاه های اروپایی، بخشی از قراردادش به باشگاه شاهین می رسد یا خیر، گفت: محبی به عنوان بازیکن آزاد از باشگاه شاهین جدا شد، اما حق رشد او به شاهین می رسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 9 مرداد 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 369

به "مسیگر: مخالف ادامه لیگ برتر فوتبال بودیم اما سازمان لیگ باید پای تصمیمش بایستد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسیگر: مخالف ادامه لیگ برتر فوتبال بودیم اما سازمان لیگ باید پای تصمیمش بایستد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید