مدعیان مبارزه با تروریسم؛ عامل گسترش ناامنی در منطقه

به گزارش مجله یافان، خبرگزاری خبرنگاران- انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در بیانیه ای تاکید کرد: مداخلات خارجی با ادعا های مبارزه با تروریسم، هیچ ارمغانی جز گسترش ویرانی و ناامنی روزافزون برای منطقه نداشته است.

مدعیان مبارزه با تروریسم؛ عامل گسترش ناامنی در منطقه

به گزارش خبرگزاری مجله یافان، انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در بیانیه ای حادثه تروریستی در مدرسه دخترانه سیدالشهدا کابل را محکوم کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

باز هم پدید شوم تروریسم جنایت آفرید و بیش از دویست و پنجاه دختر دانش آموز را به خاک و خون کشید. این فاجعه جانکاه نه تنها خانواده دختران دانش آموز مدرسه سیدالشهدا کابل را داغدار نمود بلکه ملت عظیم افغان و دیگر مردم منطقه و جهان را در سوگی عظیم نشاند که با هیچ مرهمی التیام نخواهد یافت.

جنایتکاران چه پاسخی برای این عمل ننگین خود دارند. مگر تحصیل دانش آموزان معصوم جرم است؟ مگر ماه رمضان ماه حرمت و رحمت الهی نیست؟ مگر تمامی ادیان و آموزه های اخلاقی قتل انسان ها، بویژه بچه ها را عملی ممنوع و گناهی عظیم نمی داند؟ این عمل ننگین نشان می دهد که تروریست ها از هر مرام و اعتقاد و وجدان انسانی تهی بوده و همچون ابزاری در خدمت منافع آمران خود در نظام سلطه هستند. استمرار چند دهه آتش افروزی تروریسم در این منطقه با هدف جلوگیری از توسعه و عقب نگه داشتن کشور ها نشان می دهد که مداخلات خارجی با ادعا های مبارزه با تروریسم هیچ ارمغانی به جز گسترش ویرانی و ناامنی روزافزون برای منطقه نداشته و ملت ها به وضوح می بینند که نیرو های نظامی خارجی خود منشا ناامنی و گسترش تروریسم هستند.

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم با محکوم کردن این واقعه اسف بار و ابراز همدردی با خانواده های قربانی این جنایت علیه بشریت و همراهی در عزای عمومی اعلام شده، از نخبگان، رهبران سیاسی منطقه و سازمان های بین المللی می خواهد تا به ابراز تاسف و محکومیت بسنده ننموده و قدم هایی عملی و موثر در مبارزه با ریشه های تروریسم و مجازات مجرمین برداشته و با مشارکت در کیفرخواهی در مجامع بین المللی، دخالت خارجی را چاره اندیشی نموده و عدالت را برای قربانیان و ثبات و امنیت و آرامش را برای مردم منطقه تامین نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 977

به "مدعیان مبارزه با تروریسم؛ عامل گسترش ناامنی در منطقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدعیان مبارزه با تروریسم؛ عامل گسترش ناامنی در منطقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید