قیمت کارخانه و بازار خودروی ساینا دنده ای و ساینا S

به گزارش مجله یافان، قیمت ساینا دنده ای بدون تغییر نسبت به روز گذشته در کانال 204 میلیون متوقف شد. البته این محصول پرفروش سایپا ابتدای هفته را با کاهش یک میلیون تومانی شروع کرد، اما پس از چهار روز همچنان بدون افت و رشد به جای مانده است.

قیمت کارخانه و بازار خودروی ساینا دنده ای و ساینا S

به گزارش مجله یافان، البته ساینا دنده ای هفته گذشته را پرنوسان پشت سر گذاشت. در روز سه شنبه خریداران و فروشندگان این خودرو را 204 میلیون تومان معامله می کردند. اما روز چهارشنبه با افزایش 3 میلیون تومانی، قیمت ساینا دنده ای به 207 میلیون تومان رسید. این رشد دوام چندانی نداشت و در روز پنج شنبه با کاهش دو میلیون تومانی تا سطح 205 تومان عقب نشست.

31 روز قبل نیز ساینا دنده ای 212 میلیون تومان قیمت داشت، اما حالا با افت قیمت 8 میلیون تومانی روبرو شده است. سال گذشته نیز این خودرو با قیمت 153 میلیون تومان خرید و فروش می شد، که حالا پس از گذشت 365 روز با افرایش 51 میلیون تومانی روبرو شده است.

قیمت کارخانه و بازار ساینا S

خودروی ساینا S نیز در بازار امروز تغییری را به ثبت نرساند و با قیمت 215 میلیون تومان معامله شد. این خودرو هفت روز قبل نیز با قیمت 216 میلیون تومان خرید و فروش می شد، که حالا افت یک میلیون تومانی را نشان می دهد. ابتدای سال جاری نیز ساینا S حدود 198 میلیون تومان فروخته می شد.

تفاوت قیمت کارخانه و بازار ساینا دنده ای و ساینا S نیز بین 45 تا 80 میلیون تومان است. در حال حاضر سایپا، خودروی ساینا دنده ای را به قیمت 124 میلیون و 725 هزار تومان و ساینا S را به قیمت 169 میلیون و 817 هزار تومان به فروش می رساند. این اعداد به ما نشان می دهد که اختلاف قیمت کارخانه و بازار ساینا دنده ای 79 میلیون تومان و ساینا S حدود 45 میلیون تومان است.

منبع: فرارو
انتشار: 25 مرداد 1401 بروزرسانی: 25 مرداد 1401 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1465

به "قیمت کارخانه و بازار خودروی ساینا دنده ای و ساینا S" امتیاز دهید

1 کاربر به "قیمت کارخانه و بازار خودروی ساینا دنده ای و ساینا S" امتیاز داده است | امتیاز: 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت کارخانه و بازار خودروی ساینا دنده ای و ساینا S"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید