عصبانیت ستاره بایرن مونیخ از خرید احتمالی کای هاورتز!

به گزارش مجله یافان، توماس مولر، مهاجم 32 ساله بایرن مونیخ علنا نسبت به تمایل این تیم به خرید کای هاورتز انتقاد کرد.

عصبانیت ستاره بایرن مونیخ از خرید احتمالی کای هاورتز!

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه ورزشی مجله یافان، عملکرد فوق العاده کای هاورتز در ترکیب لورکوزن در فصل جاری باعث شده بسیاری از تیم های عظیم اروپایی برای خرید این مهره جوان و آلمانی اقدام نمایند و اخبار حاکی از آن است بایرن مونیخ در حال حاضر شانس بیشتری نسبت به دیگر رقبا از جمله رئال مادرید، منچستریونایتد و چلسی برای خرید هاورتز دارد.

اما نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد توماس مولر از رخ دادن این اتفاق راضی نیست. این مهاجم باتجربه که در ماه های اخیر و با حضور هانسی فلیک تبدیل به ستاره تیمش شده، معتقد است خرید یک بازیکن گرانقیمت در شرایطی که باشگاه ها به دنبال کاهش دستمزد بازیکنان هستند درست نیست. همچنین توماس مولر از خرید بازیکنی هم پست او که ممکن است احتمال نیمکت نشینی اش را افزایش دهد رضایت ندارد. به جز کای هاورتز، احتمالا لروی سانه نیز در تابستان به بایرن مونیخ ملحق می گردد و اینگونه توماس مولر فصل بعد کار دشواری برای قرار دریافت در ترکیب ثابت تیمش خواهد داشت.

توماس مولر در خصوص خرید احتمالی هاورتز در فصل تابستان گفت گفت: این که همواره در خصوص خریدهای جدید صحبت می کنید و در عین حال حقوق های بازیکنان را نیز کاهش می دهید یک پارادوکس است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 8 مرداد 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 355

به "عصبانیت ستاره بایرن مونیخ از خرید احتمالی کای هاورتز!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عصبانیت ستاره بایرن مونیخ از خرید احتمالی کای هاورتز!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید