شایعه ازدواج مهراوه شریفی نیا و آزیتا حاجیان چگونه شکل گرفت؟

به گزارش مجله یافان، اما در واقع هیچ یک از این ادعاها صحت ندارد. نه مهراوه شریفی نیا ازدواج نموده و نه پای ناپدری در میان است.

شایعه ازدواج مهراوه شریفی نیا و آزیتا حاجیان چگونه شکل گرفت؟

مجله یافان | این اولین بار نیست که بعضی رسانه ها و سایت های داخلی براساس بعضی تصاویر اقدام به شایعه سازی برای چهره های مطرح می نمایند. البته انگار آخرین بار هم نخواهد بود. در تازه ترین شایعه سازی، این دسته از رسانه ها مدعی شده اند که مهراوه شریفی نیا ازدواج نموده است.

به گزارش مجله یافان ، شایعه ازدواج مهرواه نیا به فاصله 24 ساعت میان کاربران و رسانه ها دست به دست شد و شایعات دیگری را هم به وجود آورد. پس از این ماجرا آن ها مدعی شدند که آزیتا حاجیان، همسر سابق محمدرضا شریفی نیا و مادر مهراوه شریفی نیا ازدواج نموده است. بعد هم شایعه رونمایی ناپدری مهراوه شریفی نیا را بر سر زبان ها انداختند.

اما در واقع هیچ یک از این ادعا ها صحت ندارد. نه مهراوه شریفی نیا ازدواج نموده و نه پای ناپدری در میان است.

آنالیز ها نشان می دهد که همه این شایعات بر پایه چند تصویر است که از فیلم های اخیر مهراوه شریفی نیا و آزیتا حاجیان برداشته شده است. در یکی از این تصاویر مهراوه شریفی نیا در لباس عروس دیده می گردد.

این در حالی است که این تصویر مربوط به پشت صحنه یکی از نقش های اخیر او است. آن ها بر پایه همین تصویر شایعه ازدواج مهراه شریفی نیا را منتشر نموده اند.

بیوگرافی مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا، متولد 29 فروردین 1360 در تهران است و از سال 1368 فعالیت خود را آغاز کرد. مهراوه شریفی نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما درس خواند، اما از ادامه تحصیل در این رشته انصراف داد. وی دیپلم ریاضی-فیزیک دارد و فارغ التحصیل در رشته موسیقی از دانشگاه هنر تهران است.

او در سال 1398 پیروز به دریافت جایزه برترین بازیگر زن جشنواره فیلم دیاموند ایتالیا برای فیلم کوتاه پیاده شد.

از جمله آثار مهراوه شریفی نیا می توان به گورکن، مری پاپینز، سارق عروسکها، قلب یخی، درخونگاه، دل، پرسه در حوالی من و اگر باران ببارد اشاره نمود.

بیوگرافی آزیتا حاجیان

آزیتا حاجیان بازیگر، متولد 21 دی 1336 در ملایر است و فارغ التحصیل دو رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنر های دراماتیک دانشگاه هنر است. او فعالیت خود را در سال 1354 با نمایش خورشید خانم آفتاب کن آغاز کرد.

پس از آن هم در نمایش های بهرام چوبینه، ژاندارک، نسل آواره، نمایش بی کلام و دایره گچی قفقازیبه ایفای نقش پرداخت. در ادامه آزیتا حاجیان فعالیت در سینما را در سال 1368 و با فیلم سارق عروسک ها ساخته محمدرضا هنرمند آغاز کرد.

وی در سال 1377 در هفدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر برای بازی در فیلم روبان قرمز به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا برنده سیمرغ بلورین برترین بازیگر نقش اول زن در بخش بین الملل شد.

منبع: فرادید
انتشار: 5 مهر 1401 بروزرسانی: 5 مهر 1401 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1488

به "شایعه ازدواج مهراوه شریفی نیا و آزیتا حاجیان چگونه شکل گرفت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعه ازدواج مهراوه شریفی نیا و آزیتا حاجیان چگونه شکل گرفت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید