روزنامه سان تهدیدحمله اتمی کره شمالی را جدی خواند

به گزارش مجله یافان، ایرنا نوشت: هم زمان با افزایش تنش ها در شبه جزیره کره، رسانه انگلیسی سان به دلیل اهمیت موضوع، هشدار پیونگ یانگ در استفاده از سلاح اتمی علیه امریکا در صورت جنگ با کره جنوبی را بازتاب داد.

روزنامه سان تهدیدحمله اتمی کره شمالی را جدی خواند

به گزارش نشریه سان انگلیس، سفارت کره شمالی در روسیه به مناسبت هفتادمین سالگرد شروع جنگ کره این بیانیه تهدیدآمیز را صادر و توضیح داد که قوای اتمی خود علیه آمریکا را به گونه ای شورانگیز مستقر خواهد نمود.

بیانیه یادشده می افزاید؛ کره شمالی این ظرفیت را دارد که به شکل بی رحمانه ای آن هایی را که به خود اجازه دست درازی می دهند مجازات کند.

این تهدید پس از آن صورت گرفت که در پی انفجار دفتر ارتباطی دو کره توسط کره شمالی، طرف جنوبی ارتش خود را در مناطق مرزی با کره شمالی مستقر نموده است.

در بیانیه سفارت کره شمالی آمده است: ارتش آمریکا سال جاری رزمایش های مختلفی را با هدف تجاوز به کره شمالی در کره جنوبی انجام داده است. اما دور جدید جنگ کره باعث افزودن تحولات شورانگیزی در تاریخ بشریت خواهد شد و به امپراطوری دیگری به نام ایالات متحده خاتمه خواهد داد.

پس از آتش بس در کره، آمریکا در سال 1953میلادی منطقه را ترک کرد اما از آنجایی که هیچ معاهده صلحی امضا نشده است جنگ به لحاظ تکنیکی ادامه دارد.

312 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 3 شهریور 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 429

به "روزنامه سان تهدیدحمله اتمی کره شمالی را جدی خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزنامه سان تهدیدحمله اتمی کره شمالی را جدی خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید