تور دوحه: دریافت ویزای قطر آسان می گردد

به گزارش مجله یافان، قطر میخواهد فرآیند صدور ویزای گردشگری را آسان تر کند

قطر ایرویز و اداره گردشگری قطر قراردادی را با VFS گلوبال، ارائه دهنده برتر خدمات صدور ویزا: امضا کردند که طی آن سیستم ثبت درخواست ویزای گردشگری برای مسافران، بهینه تر و شفاف تر می گردد. این قرارداد در راستای سیاست های قطر برای جذب بیشتر جهانگرد در برنامه راهبرد بخش ملی توریسم قطر 2030 (QNTSS)، منعقد شده است.

تور دوحه: دریافت ویزای قطر آسان می گردد

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

مدیر اجرایی مجموعه قطر ایرویز، اکبر الباکر می گوید: نزدیک به دو دهه است که قطر ایرویز مسافران زیادی را به قطر آورده و این قرارداد بیانگر اوج تعهد ما برای تبدیل کردن دوحه به یک مقصد کلاس جهانی گردشگری است. صنعت گردشگری قطر شاهد رشد بسیاری بوده است و پیشرفت هایی که امروز اعلام شد، دورنمای کشور در جذب و دعوت هر چه بیشتر مسافران از اقصی نقاط جهان برای تجربه آنچه قطر فراهم می نماید را مورد پشتیبانی قرار می دهد.

در نتیجه این طرح، ما انتظار خوشامدگویی به تعداد بیشتری از مسافران در فرودگاه بین المللی حَمَد در قطر را داریم. من در اینجا می خواهم صمیمانه از مدیر کل بخش وزارت امور داخله، امور مرزها و مهاجران و اداره گردشگری قطر برای مشارکتشان در این بیانیه تشکر کنم. این طرح نمونه بارزی از نتایج همکاری مشترکمان است. بعلاوه ما طرح های دیگری را هم برای ارتقا گردشگری قطر در دست اجرا داریم.

در مراسم امضای قراردادی که در دوحه ترتیب داده شده بود، حسن آل ابراهیم، مدیر ارشد توسعه گردشگری در اداره گردشگری قطر در خصوص پیشرفت های اخیری که صنعت گردشگری قطر به خود دیده است، سخنانی را ایراد کرد. برای همه اعضای QTA مایه افتخار است که اعلام کنیم تن ها دو سال و نیم بعد از شروع QNTSS، این قرارداد امضا می گردد. تسهیل فرایند ویزا گامی مهم برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان از کشور و افزایش مصارف هزینه در بخش گردشگری قطر است. این قرارداد گواهی بر همکاری عمومی-خصوصی برای توسعه این بخش است که تاثیر مثبتی بر زنجیره ارزش و در نهایت کل اقتصاد خواهد داشت. قطر ایرویز و QTA با VFS گلوبال و MOI در ماه های آینده برای ایجاد فرآیند تازه صدور ویزای توریستی کوشش خواهند کرد، که این اقدامات باعث افزایش رتبه قطر در شاخص رقابت پذیری گردشگری می گردد.

VFS گلوبال خدمات درخواست ویزای بهینه و راحتی ارائه می نماید که برای مشتریان از سراسر جهان به صورت آنلاین قابل دسترسی است و این مشارکت با هدف پشتیبانی از مسافران در طول سفر خود به قطر و تسهیل صنعت رو به رشد گردشگری قطر به وسیله آسان نمودن فرآیند ویزا شروع شده است.

منبع: الی گشت
انتشار: 15 اسفند 1400 بروزرسانی: 15 اسفند 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1321

به "تور دوحه: دریافت ویزای قطر آسان می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور دوحه: دریافت ویزای قطر آسان می گردد" امتیاز داده است | امتیاز: 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دوحه: دریافت ویزای قطر آسان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید