خبرنگاران 6 هکتار از اراضی زراعی و باغات شهر دماوند آزادسازی شد

به گزارش مجله یافان، تهران - خبرنگاران - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند گفت: 6 هکتار از اراضی زراعی و باغات منطقه اشنه در شهر دماوند با هدف مقابله باهرگونه ساخت و سازغیرمجاز آزادسازی شد.

خبرنگاران 6 هکتار از اراضی زراعی و باغات شهر دماوند آزادسازی شد

جهت دریافت خدمات طراحی خانه های ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

محمدتقی تقی زاده روز شنبه در جمع مجله یافان گفت: در اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات حدود یکصد مورد قلع و قمع با صدور دستور قضایی به متراژ شش هکتار در منطقه اشنه در شهر دماوند صورت گرفت.

وی ادامه داد: این ساخت و سازهای غیرمجاز در باغاتی اجرا شده که صاحبان آنان افرادی دلال و واسطه بودند که اقدام به تقسیم و تفکیک و ساخت ویلا در این منطقه داشتند.

این مقام مسئول با بیان اینکه وظیفه داریم از هرگونه ساخت و ساز و ویلاسازی به صورت غیرمجاز جلوگیری کنیم، گفت: در راستای جلوگیری از خرد شدن اراضی با مشاوران املاک برخورد داشتیم و آنهایی که به صورت عمده اراضی چند هکتاری را خریداری و اقدام به تفکیک می نمایند و همچنین با دهیارانی که چشمشان را بر این تقسیم و تفکیک ها بسته اند و یا شهرداری هایی که اراضی کشاورزی در توابع آنان است برخورد می کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند توضیح داد: در صورت عدم گزارش تخلفات ساخت و سازهای غیرمجاز از سوی نیروهای جهادکشاورزی نیز با آنان برخورد صورت می گیرد.

منطقه اشنه در در محدوده چنار شرق شهر دماوند واقع شده است. همچنین شهرستان دماوند در 45 کیلومتری پایتخت واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 18 تیر 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 342

به "خبرنگاران 6 هکتار از اراضی زراعی و باغات شهر دماوند آزادسازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 6 هکتار از اراضی زراعی و باغات شهر دماوند آزادسازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید