خبرنگاران قاضی زاده: سرنوشت استقلال و پرسپولیس به دقایق آخر رسیده است

به گزارش مجله یافان، تهران- خبرنگاران- عضو فراکسیون مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه متاسفانه ماه های زیادی مدیران باشگاه های پرسپولیس و استقلال قول هایی داده اند که به آنها عمل نشده و سرنوشت این 2 باشگاه به دقایق آخر رسیده است.

خبرنگاران قاضی زاده: سرنوشت استقلال و پرسپولیس به دقایق آخر رسیده است

به گزارش مجله یافان، احسان قاضی زاده هاشمی عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در گفت وگویی تلویزیونی با برنامه در انتهای الوند درباره شرایط استقلال و پرسپولیس گفت: ما 2 روز قبل جلسه ای با پیشکسوتان و کانون های هواداری استقلال و پرسپولیس داشتیم. در حال حاضر چیزی که به طور عاجل مطرح هست تامین منابع مالی برای برانکو ایوانکوویچ است. با توجه به اینکه متاسفانه ماه های زیادی مدیران باشگاه ها قول هایی داده اند که به آنها عمل نشده و سرنوشت باشگاه ها به دقایق آخر رسیده است.

وی افزود: بر اساس گزارش مرکز پژوهش های مجلس، ظرف سال های گذشته جمع پرداخت های ارزی، بازیکن و مربی خارجی برای باشگاه پرسپولیس 13.5 میلیون یورو و برای باشگاه استقلال هشت و نیم میلیون یورو بوده است. بر اساس مطالبه کانون های هواداری و بازیکنان پیشکسوت ما این موضوع را با هدف داشتن تیم های قوی تر و فراهم کردن شرایط لازم برای آنها، در دستور کار مجلس قرار می دهیم.

عضو فراکسیون مجلس در ادامه اعلام نمود: به طور مثال آنچه در جلسه 2 روز پیش مطرح شد به عنوان جمع بندی، باشگاه استقلال در یک سال اخیر سه سرمربی و در 2 سال گذشته بیش از 13 عضو هیات مدیره عوض کرده است. در پرسپولیس هم شاهد همین شکل هستیم. نبود ثبات مخصوصا در پشتیبانی های مالی که نشان دهنده رفت و آمدهای گسترده در سطح مدیریتی باشگاه ها و عدم ثبات آنهاست.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 598

به "خبرنگاران قاضی زاده: سرنوشت استقلال و پرسپولیس به دقایق آخر رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قاضی زاده: سرنوشت استقلال و پرسپولیس به دقایق آخر رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید