خبرنگاران شرط شهرداری تهران برای واگذاری 2 استادیوم به سرخابی ها

به گزارش مجله یافان، تهران- خبرنگاران- مشاور شهردار و رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران گفت: این نهاد آمادگی دارد همزمان با انجام تعهدات وزارت ورزش و جوانان مبنی بر واگذاری زمین های ضروری برای توسعه مترو و حمل ونقل عمومی، در مورد واگذاری 2 استادیوم به باشگاه های پرسپولیس و استقلال اقدام کند.

خبرنگاران شرط شهرداری تهران برای واگذاری 2 استادیوم به سرخابی ها

به گزارش مجله یافان، غلامحسین محمدی، شامگاه دوشنبه در صفحه شخصی خود در توییتر درباره واگذاری 2 استادیوم به وزارت ورزش نوشت: طرفداران محترم باشگاه های محبوب پرسپولیس و استقلال، پیرو توافقی که در مورد انتقال اسناد مالکیت 2 استادیوم کمپ مرحوم حجازی و شهید کاظمی به نام باشگاه های پرطرفدار پایتخت اجرا شده است، شهرداری تهران با جدیت در حال پیگیری موضوع است.

وی اضافه کرد: شهرداری آمادگی دارد همزمان با انجام تعهدات وزارت ورزش و جوانان (واگذاری زمین های ضروری برای توسعه مترو و حمل و نقل عمومی) در مورد واگذاری این استادیوم ها اقدام کند.

مشاور شهردار تهران ادامه داد: امیدواریم با همراهی و همکاری بیشتر طرفین این اقدام حمایتی از ورزش کشور که با وجود ارزشمندی بالای استادیوم ها نسبت به املاک در لیست واگذاری، برای توسعه ورزش و نشاط شهروندان و یاری عملی به باشگاه محبوب پرسپولیس و استقلال است به سرعت عملیاتی گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 839

به "خبرنگاران شرط شهرداری تهران برای واگذاری 2 استادیوم به سرخابی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شرط شهرداری تهران برای واگذاری 2 استادیوم به سرخابی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید