جنیفر آنیستون و مورد زانو های جاودانه!

به گزارش مجله یافان، زانو همراه با گردن و دست ها قسمتی از بدن است که مواد و دارو های ضد پیری بر روی آن تاثیری ندارند. در اینجا به شما خواهیم گفت چه کاری می توانید انجام دهید تا زانو های تان را برای مدت زمانی طولانی تر خوب نگه دارید.

جنیفر آنیستون و مورد زانو های جاودانه!

به گزارش مجله یافان به نقل از ال پائیس، در دوره کنونی عمل های زیبایی پیشرفته و استفاده از مواد جوان نماینده به امری متداول تبدیل شده اند. از همین رو تشخیص سن واقعی افراد دشوارتر شده است. تعداد کمی از افراد می توانند به راحتی سن واقعی نیکول کیدمن یا جنیفر لوپز که در دهه پنجم عمرشان بهتر از همواره به نظر می رسند را حدس بزنند. جنیفر آنیستون 53 ساله اخیرا با عکس خود بر روی جلد ماه نوامبر نشریه Allure حاضر شد. حضور این بازگیر برای تبلیغ فیلم تازه اش راز جنایت 2 بود توجه را به زانو هایش جلب کرد یعنی بخشی از بدن که سن را تعیین می نماید.

زانوها، همراه با دست ها، گردن و آرنج ها معمولا در برابر تمام کوشش ها به منظور جوان ماندن مقاومت می نمایند. در این میان نیز مقصر مانند تقریبا هر چیزی که با پیری مرتبط می باشد کلاژن است. پوست روی زانو ها بسیار ظریف است و در مقایسه با سایر قسمت های بدن تراکم کلاژن و غدد چربی کمتری دارد. با گذشت زمان شل شدن پوست، چین و چروک و خشکی در زانو ها سریع تر ظاهر می گردد. خم شدن مداوم آن ناحیه نیز می تواند باعث ایجاد چین و چروک گردد.

دو روش زیبایی موثر برای برطرف شلی زانو ها وجود دارد. از یک سو می توانید آن را به طور مستقیم روی سطح پوست با استفاده از اسید هیالورونیک برای آبرسانی، ترمیم، تحریک کلاژن و جلوگیری از پیری درمان کنید. از سوی دیگر می توانید به طور مستقیم به درمان آن چه باعث شلی و از دست دادن حجم می گردد در داخل ران و نواحی بالای زانو بپردازید. هنگامی که حجم در هر منطقه از بین می رود ساختار بلافاصله سقوط می نماید. برترین راه برای ترمیم آن استفاده از پلی لاکتیک اسید است و درمان پزشکی که شامل بازگرداندن حجم با استفاده از کلاژن می باشد. در این مورد دو جلسه به فاصله یک ماه از یکدیگر لازم هستند. اثرات درمان تقریبا 18 ماه به طول می انجامد. پس از ماه چهارم نتایج بیش تر قابل مشاهده خواهد بود.

اگر ترجیح می دهید از کلینیک دوری نموده و به سراغ روش های سنتی بروید ورزش کردن برای جوان و خوب نگه داشتن زانو ها گزینه دشواری خواهد بود. این منطقه را نمی توان به طور مستقیم هدف قرار داد. نکته کلیدی آن است که کل ساق پا را تمرین دهیم به طوری که عضله به ما یاری کند پوست زانو را در جای خود و بدون چین و چروک نگه داریم.

حرکات اسکوات (برای خوش فرم شدن عضلات پا)، تمرین های مرتبط با عضلات چهار سر ران، حرکت ددلیفت یا هالتر (نوعی حرکت ترکیبی که به صورت هم زمان عضلات پایین تنه، بالاتنه و شکم را درگیر می نماید) و تمرین های مرتبط با ناحیه داخلی کشاله ران (عضلات اداکتور) توصیه می شوند. اجتناب از نوسانات وزن و هیدراته ماندن (به وسیله نوشیدن کافی آب) برای جلوگیری از تورم و احتباس مایعات کلید های داشتن زانو های عالی پس از 50 سالگی هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 30 فروردین 1402 بروزرسانی: 30 فروردین 1402 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1577

به "جنیفر آنیستون و مورد زانو های جاودانه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنیفر آنیستون و مورد زانو های جاودانه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید