توزیع 65 میلیون لیتر نفت سفید در لرستان

به گزارش مجله یافان، خبرنگاران/لرستان مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی لرستان از توزیع 65 میلیون لیتر نفت سفید در استان خبر داد.

توزیع 65 میلیون لیتر نفت سفید در لرستان

پیمان بهرامی در جلسه کارگروه آب و انرژی استان که امروز نهم تیرماه در سالن جلسات شرکت برق برگزار شد، اظهار کرد: قدیمی ترین تأسیسات ما مربوط به شهرستان ازناست که پیشینه آن به سال 1307 بر می شود.

وی ادامه داد: سه تأسیسات ذخیره سازی در خرم آباد با ظرفیت 130 میلیون لیتر، ازنا 55 میلیون لیتر و بروجرد با 45 میلیون لیتر ظرفیت وجود دارد که تأسیسات ازنا و خرم آباد به خط لوله وصل است و تغذیه بروجرد از طریق نفت کش انجام می شود.

بهرامی افزود: تامین سوخت و انرژی موردنیاز لرستان از طریق هفت ناحیه عملیاتی که در سطح استان پراکنده هستند و یک ستاد در خرم آباد انجام می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه 84 باب جایگاه سوخت مایع در استان وجود دارد، بیان نمود: 50 جایگاه سی ان جی نیز فعال هستند.

وی با بیان اینکه 12 تأسیسات گاز مایع در استان داریم، بیان نمود: سال گذشته بالغ بر 526 میلیون لیتر بنزین موتور، 65 میلیون لیتر نفت سفید، 522 میلیون لیتر نفت گاز و 35 هزار تن گاز مایع توزیع کرده ایم.

بهرامی افزود: سال گذشته بالغ بر 130 میلیون مترمکعب گاز سی ان جی در استان مصرف داشتیم که چیزی معادل 114 میلیون لیتر بنزین است یعنی می شود گفت این مقدار صرفه جویی داشتیم.

این مسئول افزود: تأسیسات یا جایگاه های گاز طبیعی که در استان ایجاد کردیم با یک سوم ظرفیت در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: 10 جایگاه در دست احداث داریم و قرار است به بهره برداری برسند که پنج جایگاه در خرم آباد و بقیه مربوط به سایر نقاط استان هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 9 شهریور 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 440

به "توزیع 65 میلیون لیتر نفت سفید در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 65 میلیون لیتر نفت سفید در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید