تماشای فیلم گل ملی من توسط پدرم ناراحت کننده هم بود

به گزارش مجله یافان، مهدی قائدی درباره گلزنی اش برای تیم ملی فوتبال ایران گفت: خوشحالم برای تیم ملی کشورم بازی می کنم. این افتخار را دارم که پیراهن تیم ملی کشورم را بپوشم. سعی می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.

تماشای فیلم گل ملی من توسط پدرم ناراحت کننده هم بود

وی اضافه کرد: نمی توانستم راضیی ام را بعد از گلزنی برای تیم ملی توصیف کنم. هیچکس نمی دانست چقدر از درون راضیم و امیدوارم گلزنی هایم ادامه داشته باشد.

مهاجم تیم فوتبال استقلال درباره انتشار فیلم تماشای گل ملی اش توسط پدرش توضیح داد: حس عجیبی داشت. هم حس خوبی داشت و هم ناراحت نماینده بود. ناراحت نماینده از این جهت که دوست داشتم پدرم و خانواده ام کنارم باشند. یکی از دوستانم این فیلم را برایم فرستاد و تحت تاثیر قرار گرفتم. با خودم گفتم چرا تنها این فیلم را ببینم؛ آن را منتشر می کنم تا تمام مردم آن را تماشا نمایند. در مجموع برایم راضی نماینده بود.

قائدی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال هم گفت: سال جاری بازی نخست را خوب آغاز کردیم. این هفته با فولاد بازی داریم و امیدوارم نتیجه لازم را کسب کنیم و گام خوبی برای قهرمانی برداریم. محمود فکری نظم خوبی به تیم داده است. امیدوارم با همین نظم نتیجه لازم را بگیریم و قهرمان شویم تا دل طرفداران شاد گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 664

به "تماشای فیلم گل ملی من توسط پدرم ناراحت کننده هم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشای فیلم گل ملی من توسط پدرم ناراحت کننده هم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید