برگزاری کنگره مدیریت امور جوانان با حضور معاون اول رئیس جمهور

به گزارش مجله یافان، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: اولین کنگره ملی مدیریت امور جوانان با حضور معاون اول رییس جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران دولتی، کشوری و بخش خصوصی برگزار می شود.

برگزاری کنگره مدیریت امور جوانان با حضور معاون اول رئیس جمهور

به گزارش مجله یافان، محمدرضا رستمی با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این کنگره؛ ایجاد نگرش مثبت به جوانان در دستگاه ها، یکپارچگی و وحدت رویه در بین تمامی نهادهای مربوطه همچنین ایجاد هماهنگی بین دستگاه های ذی صلاح به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت آن ها در حوزه مدیریت امور جوانان است.

رئیس کنگره ملی مدیریت امورجوانان افزود: این کنگره با 10 محور اصلی شامل مشارکت اجتماعی جوانان، فرهنگ، هنر و گردشگری، توانمندسازی و ارتقای مهارت های جوانان، اشتغال جوانان و اقتصاد مقاومتی، سیاست گذاری و برنامه ریزی امور جوانان، فضای مجازی و رسانه، آسیب های اجتماعی جوانان، ازدواج و تحکیم خانواده، سلامت و بهداشت جوانان و ورزش و اوقات فراغت جوانان برگزار می شود.

به گفته وی این کنگره با مشارکت منتخبان سمن های جوانان، استانداران، اعضای سازمان های مردم نهاد جوانان طرح ریزی شده و به اجرا درخواهد آمد.

رستمی همچنین از برنامه ریزی برای برگزاری کنفرانسی علمی پس از تشکیل کنگره ملی مدیریت امور جوانان خبر داد و اظهار کرد: کنفرانس علمی مدیریت امور جوانان در فاصله زمانی کوتاهی پس از کنگره مدیریت امور جوانان به منظور بررسی تخصصی و بهره بردن از دیدگاه های علمی صاحبنظران و اندیشمندان داخل و خارج از کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، کنگره ملی مدیریت امور جوانان، 2 بهمن ماه سال جاری به میزبانی معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در هتل المپیک برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 160

به "برگزاری کنگره مدیریت امور جوانان با حضور معاون اول رئیس جمهور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کنگره مدیریت امور جوانان با حضور معاون اول رئیس جمهور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید