برگزاری جشنواره فیلم پکن 10 در فضای مجازی

به گزارش مجله یافان، آنلاین شدن جشنواره فیلم پکن در حالی روی می دهد که بسیاری از جشنواره های سینمایی در سراسر دنیا به سبب شیوع ویروس کرونا لغو و یا به زمانی دیگر موکول شده است.

برگزاری جشنواره فیلم پکن 10 در فضای مجازی

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش مجله یافان به نقل از ایسنا، دهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن که قرار بود از تاریخ 19 تا 26 آوریل (31 فروردین تا 7 اردیبهشت) در چین برگزار گردد امابه سبب شیوع ویروس کرونا لغو شد و حالا قرار است به شکلی محدود و به وسیله سامانه آنلاین iQiyi برگزار گردد.

  • جشنواره فیلم پکن 10 تعطیل شد

این جشنواره سینمایی آنلاین از تاریخ 1 تا 5 می (13 تا 17 اردیبهشت) همزمان با تعطیلات روز کارگر در چین برپا گردد که هر ساله شلوغترین روزهای سینما در چین را رقم میزد اما سال جاری بحران دنیای کرونا موجب تعطیلی بسیاری از سالنهای نمایش و رویداهای سینمایی شده است.

چن کایگه سینماگر نسل جدید سینمای چین، به همراه تونگ داویی و تان ژوئو مسئولیت انتخاب فیلمهای این جشنواره آنلاین را بر عهده دارند.

آنلاین شدن جشنواره فیلم پکن در حالی روی میدهد که بسیاری از جشنواره های سینمایی در سراسر دنیا به سبب شیوع ویروس کرونا لغو و یا به زمانی دیگر موکول شده است. روز دوشنبه شبکه اجتماعی یوتیوب خاطرنشان کرد جشنواره ای آنلاین با عنوان ما همه یکی هستیم را با مشارکت 20 جشنواره معتبر دنیای شامل کن، ونیز، برلین، ترایبکا، تورنتو، ساندنس و ... از تاریخ 29 می تا 7 ژوئن (9 تا 18 خرداد) برگزار خواهد نمود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 8 تیر 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 321

به "برگزاری جشنواره فیلم پکن 10 در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشنواره فیلم پکن 10 در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید