اولویت پرسپولیس، رسیدن بازیکنان به آمادگی بدنی؛ وقفه ای که می تواند به سود گل محمدی باشد

به گزارش مجله یافان، خبرگزاری خبرنگاران- کادرفنی پرسپولیس در تعطیلات یک ماهه لیگ برنامه های زیادی برای آمادگی بازیکنان در نظر گرفته است.

اولویت پرسپولیس، رسیدن بازیکنان به آمادگی بدنی؛ وقفه ای که می تواند به سود گل محمدی باشد

به گزارش مجله یافان، تعطیلی یک ماهه لیگ برتر برترین فرصت را در اختیار سرخ پوشان قرار داده که آمادگی مناسبی به دست بیاورند. بی تردید یکی از مسائل پرسپولیس در فصل جاری رقابت های لیگ برتر آماده نبودن بازیکنان از نظر شرایط بدنی است. انجام دو بازی با فواصل عجیب در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی که دیگر تیم های لیگ برتری در حال اجرا سخت ترین تمرینات بدنی و هوازی بودند باعث شد کادرفنی پرسپولیس رسما برای بازی با استقلال دوشنبه و الهلال دو بار به صورت جداگانه بدنسازی برای بازیکنان درنظر بگیرد و همین موضوع باعث شد سرخ پوشان به شکلی عجیب وارد لیگ برتر شوند.

درنهایت بدنسازی پرسپولیس به شکل کامل انجام نشد. اگرچه این موضوع تازه ای برای پرسپولیس نیست و سرخ ها به واسطه حضور های پیاپی در آسیا طی سال های اخیر به نوعی آگاهی و شناخت کاملی از شرایط موجود دارند اما در فصل جاری با توجه به تفاوتی که در نوع برگزاری رقابت ها وجود داشت، دچار مشکل شده اند. به همین علت خبرهای دریافتی از درون تیم حکایت از آن دارد اولویت اول گل محمدی و دستیارانش در تمرینات فیفا دی، انجام تمرنیات بدنی، هوازی و رساندن بازیکنان به شرایط خوب بدنی است.

از طرفی باشگاه پرسپولیس هنوز در خصوص مهاجم مورد نظر یحیی گل محمدی خبر رسانی ننموده است. اگرچه در روز های گذشته شایعات زیادی درباره حضور مهاجم نو خارجی پرسپولیس مطرح شده اما هنوز در خصوص جزییات آن خبری به بیرون درز ننموده است. البته که طی 10 روز اخیر نام حدود 20 بازیکن به شکل برآورد در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد اما گویا هیچکدام از این نفرات در فهرست قطعی یحیی نیست.

به هر روی با توجه به انتها زمان رسمی جابجایی، بازیکنی می تواند جذب گردد که آزاد باشد و سرخ ها فقط می توانند با سهمیه آزاد بازیکن جذب نمایند که همین کار را سخت تر می نماید. از این رو مشخص نیست اصلا یحیی گزینه ای را مدنظر دارد یا هنوز تصمیمی برای افشای نام این بازیکن نگرفته اما هرچه هست جذب یک بازیکن در خط حمله با خصوصیات سرزنی و البته حمل توپ یکی از اولویت های کادرفنی پرسپولیس است.

از مدتها قبل و بعد از گذشت دو سه هفته ابتدایی لیگ امارات زمزمه هایی مبنی بر دیپورت احمد نوراللهی در بعضی رسانه های اماراتی و ایرانی منتشر شد اما در همان مقطع هم سرمربی شباب الاهلی دست به تکذیب این خبر زد و هم نوراللهی در ترکیب این تیم اماراتی بیشتر به بازی گرفته شد تا جایی که با گل زیبایی که به ثمر رساند و با تشویق طرفداران اماراتی روبرو شد، این شایعه کم کم در حال فراموشی بود که دوباره طی 24 ساعت اخیر شایعه هایی در خصوص کنار گذاشتن شماره 8 سابق قرمزها منتشر شده است.

این طور که از شواهد و قرائن پیداست ستاره فصل قبل پرسپولیس و لیگ برتر هنوز نتوانسته خودش را با شرایط تیم نوش وفق دهد و همین موضوع نه تنها روی کیفیت بازی او تاثیر گذاشته بلکه باعث شده باشگاه اماراتی در پی جذب بازیکن تاره ای باشد. خبرهای ارسالی از امارات طی دو روز اخیر حاکی از آن است مدیران شباب الاهلی در پی جذب جلال الدین ماشاریپوف ستاره تیم ملی ازبکستان و باشگاه النصر عربستان هستند. آن هم در حالی که فهرست خارجی های تیم شباب الاهلی پر است. از این رو در صورت انتقال ماشاریپوف به عنوان سهمیه آسیایی شباب الاهلی، نوراللهی نیز یکی از کاندیداهای خروج خواهد بود.

همین خبر باعث شده طرفداران پرسپولیس در فضای مجازی به تکاپو افتاده و امیدوار به بازگشت هافبک محبوب شان باشند. البته حتی اگر احمد نوراللهی از شباب الاهلی جدا شده و به پرسپولیس هم برگردد، باید تا نیم فصل منتظر بماند چرا که او در فصل نو برای شباب الاهلی بازی نموده و بازیکن آزاد محسوب نمی گردد و پنجره جابجاییی لیگ برتر ایران هم بسته شده و فقط بازیکنان آزاد می توانند به تیم ها بپیوندند.

علی شجاعی وینگر غالبا نیمکت نشین پرسپولیس که فصل قبل از میان تیم های استقلال و سپاهان درنهایت تصمیم به حضور در پرسپولیس گرفت، اگرچه در همان چند بازی اول به عنوان بازیکن تعویضی برای سرخ ها در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت و آخرین پنالتی حساس سرخ ها را نیز مقابل النصر به ثمر رساند تا شادی دیبالایی اش در فضای مجازی و بین پرسپولیسی ها وایرال گردد اما رفته رفته از ترکیب اصلی فاصله گرفت تا این روزها کمتر کسی سراغی از او بگیرد.

همین موضوع باعث شد دو باشگاه فولاد و نساجی با توجه به شرایط این بازیکن در پرسپولیس خواستار حضور این بازیکن در تیم خود شوند. پیش بینی می شد شجاعی با توجه به شرایطش در پرسپولیس و حضوری ثابتی که می توانست در این تیم ها داشته باشد، یکی از این پیشنهادها را بپذیرد اما شب گذشته شجاعی درنهایت تصمیمش را گرفت و با پاسخ منفی به این دو باشگاه تاکید نمود امیدوار است بتواند در پرسپولیس فوتبالش را ادمه داده و به روزهای خوبش برگردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1230

به "اولویت پرسپولیس، رسیدن بازیکنان به آمادگی بدنی؛ وقفه ای که می تواند به سود گل محمدی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولویت پرسپولیس، رسیدن بازیکنان به آمادگی بدنی؛ وقفه ای که می تواند به سود گل محمدی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید