امکان حذف درس و ترم تحصیلی برای دانشجویان دانشگاه رازی فراهم است

به گزارش مجله یافان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: امکان حذف درس و ترم تحصیلی بدون احتساب سنوات و شهریه، برای دانشجویان دانشگاه رازی در نیمسال جاری فراهم است.

امکان حذف درس و ترم تحصیلی برای دانشجویان دانشگاه رازی فراهم است

علی سلیمی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه مجله یافان، با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی دانشجویان به صورت مجازی گفت: همه دانشگاه ها ملزم به ارائه آموزش های مجازی هستند، شاید در ابتدای راه برگزاری کلاس های مجازی سخت باشد، اما لازمه گذر از این مرحله همدلی، کوشش و کوشش است کما اینکه در زمان راه اندازی سیستم گلستان دانشگاه نیز با این مسائل روبرو بودیم و به مرور زمان، راستا هموار شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه ابراز کرد: با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا باعث شده کلاس های آموزشی به صورت حضوری برگزار نشوند، امکان حذف درس و حذف ترم تحصیلی بدون احتساب سنوات و بدون شهریه، برای دانشجویان در نیمسال جاری فراهم است.

سلیمی بیان نمود: در این شرایط راهی جز ارائه آموزش های مجازی نداریم، دانشجویان و اساتید باید در این زمینه همکاری داشته باشند تا با موفقیت بتوانیم کلاس های مجازی را برگزار کنیم، لازم است همان حساسیتی که در برگزاری کلاس های حضوری داشتیم در کلاس های مجازی نیز داشته باشیم و فعالیت ها را پیش ببریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 7 خرداد 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 257

به "امکان حذف درس و ترم تحصیلی برای دانشجویان دانشگاه رازی فراهم است" امتیاز دهید

1 کاربر به "امکان حذف درس و ترم تحصیلی برای دانشجویان دانشگاه رازی فراهم است" امتیاز داده است | امتیاز: 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان حذف درس و ترم تحصیلی برای دانشجویان دانشگاه رازی فراهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید