الزام معاونان شهرداری به شناسایی و هوشمندسازی فرایند های خدمت رسانی به شهروندان

به گزارش مجله یافان، شهردار تهران همه معاونان را ملزم نموده که فرایند های خدمات رسانی به مردم شناسایی و در گام دوم این خدمات بلافاصله هوشمند گردد که با برنامه زمان بندی که در اسناد بالادستی پیش بینی شده، تهران به یک شهر هوشمند تبدیل گردد.

الزام معاونان شهرداری به شناسایی و هوشمندسازی فرایند های خدمت رسانی به شهروندان

به گزارش گروه اجتماعی مجله یافان، لطف الله فروزنده، معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران بااعلام این خبر، هوشمندسازی را سبب خدمت گرفتن آسان تر شهروندان، ایجاد شفافیت، افزایش سرعت ارایه خدمات و عمق و کیفیت خدمات ارایه شده شهرداری به شهروندان عنوان نمود و گفت: راهبرد و رویکرد اصلی شهرداری تهران هوشمندسازی است و مهم ترین محور برنامه های شهردار نو هم هوشمندی شهر است. به طوری که شهردار تهران الزام نموده که در خود شهرداری هوشمندسازی را پیاده و براساس آن خدمت رسانی به شهروندان گردد.

وی ادامه داد: شهروندانی که کم و بیش با فضای مجازی آشنا هستند از تهران من استفاده می نمایند. از طرف دیگر بسیاری از خدمات شهرداری غیرحضوری و الکترونیک شده است و تا جایی که می توان باید خدمات را به صورت الکترونیک ارایه و حضور فیزیکی را کم کرد چرا که این اقدام تاثیر زیادی روی ترافیک، صرفه جویی در وقت و خدمات شفاف می گردد.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه رویکرد هوشمندسازی به طور جدی در شهرداری دنبال می گردد، گفت: خوشبختانه شهردار تهران همه معاونان را ملزم نموده که در نخستین گام فرایند های خدمات رسانی به مردم شناسایی و در گام دوم هم بلافاصله هوشمند گردد که با برنامه زمان بندی که در اسناد بالادستی پیش بینی شده، تهران به یک شهر هوشمند تبدیل گردد.

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران، با اشاره به خدمت رسانی هوشمند در شهرداری بیان نمود: تصمیم گیری در شهرداری و مدیریت شهر باید بر مبنای آمار باشد که خود، مبنای برنامه ریزی است و حتما بخش های مختلف منابع انسانی باید سرآمد این کار باشند و تعامل جدی با رصدخانه شهری تهران داشته باشند. سایر معاونت ها هم از این امر مستثنا نیستند.

براساس گزارش شهر، فروزنده گفت: باید از این ظرفیت بالایی که ایجاد شده استفاده کنیم و هرجا نقص و اشکالی وجود داشته باشد که به سمت هوشمند کردن نرفتیم، دنبال کنیم. درواقع تحول را باید در شهرداری شروع و شهرداری متحول را برای خدمت رسانی به شهروندان آماده کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1212

به "الزام معاونان شهرداری به شناسایی و هوشمندسازی فرایند های خدمت رسانی به شهروندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الزام معاونان شهرداری به شناسایی و هوشمندسازی فرایند های خدمت رسانی به شهروندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید