اعتیاد دانشجویان خراسان شمالی بالاتر از میانگین کشوری است

به گزارش مجله یافان، دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی گفت: میانگین اعتیاد در بین دانشجویان کشور 4.7 درصد است که این عدد در خراسان شمالی 5.5 درصد بوده؛ لذا آمار اعتیاد دانشجویان خراسان شمالی بالاتر از میانگین کشوری است.

اعتیاد دانشجویان خراسان شمالی بالاتر از میانگین کشوری است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مقاطع تحصیلی در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

سعید آیتی، دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی در مصاحبه با خبرنگار مجله یافان، گفت: میانگین اعتیاد در بین دانشجویان کشور 4.7 درصد است که این عدد در خراسان شمالی 5.5 درصد بوده لذا آمار اعتیاد دانشجویان خراسان شمالی بالاتر از میانگین کشور است.

آیتی ادامه داد: برای ربع این مسئله جلسات مکرری با دانشگاه ها برگزار نموده ایم که بنا شد از خود دانشجویان و اساتید برای اصلاح این آمار استفاده کنیم.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی توضیح داد: تربیت کادر متخصص توسط کارشناسان استانی و اساتید برجسته روانشاسی از بین دانشجویان تصمیم این نهاد بوده است.

وی اضافه کرد: در این راستا تعدادی از دانشجویان در رشته روانشاسی و علوم تربیتی معین شدند و برای آن ها کارگاه آموزشی برگزار گردید، اما به علت شیوع کرونا این کارگاه ها تعطیل شد، اما در سال 99 بار دیگر برگزار می شوند.

آیتی با تاکید بر اینکه در خراسان شمالی استفاده از مواد مخدر سنتی شایع تر است گفت: استفاده از قلیان و سیگار بین دانشجویان استان بیشتر رواج دارد و ما معتقدیم این افراد پتانسیل اعتیاد به مواد مخدر را دارند.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی در پایان بیان نمود: طرح هایی از جمله دانشگاه عاری از دخانیات در دانشگاه بجنورد اجرا شده همچنین در دانشگاه کوثر نیز 2 واحد درس اختیاری آسیب شناسی اعتیاد را قرار دادیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 شهریور 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 432

به "اعتیاد دانشجویان خراسان شمالی بالاتر از میانگین کشوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتیاد دانشجویان خراسان شمالی بالاتر از میانگین کشوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید