اجرای طرح گردشگری مجازی سفر به کهگیلویه و بویراحمد در نوروز 99

به گزارش مجله یافان، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه بویراحمد از انتشار ویدئو و عکس از جاذبه های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی اطلاع داد.

اجرای طرح گردشگری مجازی سفر به کهگیلویه و بویراحمد در نوروز 99

به گزارش مجله یافان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، مجید صفایی امروز سه شنبه دوازدهم فرودین ماه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان، بر اساس دستورالعمل ارسالی از وزارت خانه، جاذبه های گردشگری استان در قالب ویدئو و عکس در فضای مجازی منتشرشده است.

او با اشاره به شرایط شیوع بیماری کرونا در استان گفت: به وسیله معرفی جاذبه های گردشگری در فضای مجازی زمینه اوقات فراغت مردم ایجادشده است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد: در گردشگری فضای مجازی ظرفیت های گردشگری تمام شهرستان ها توسط واحد روابط عمومی اداره کل معرفی شده است.

او اضافه کرد: علاقه مندان همچنین می توانند برای دیدن جاذبه ها گردشگری به صفحه رسمی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد به آدرس kb-cthh و سایت این اداره کل به آدرس http://kb.mcth.ir مراجعه نمایند.

صفایی ادامه داد: تا شکست کامل کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به وسیله فضای مجازی برنامه های متنوع و شادی به مردم نمایش داده می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 243

به "اجرای طرح گردشگری مجازی سفر به کهگیلویه و بویراحمد در نوروز 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح گردشگری مجازی سفر به کهگیلویه و بویراحمد در نوروز 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید