آزمون کارشناسی ارشد پیغام نور در زندان های استان تهران برگزار گردید خبرنگاران

به گزارش مجله یافان، مدیر کل زندان های استان تهران گفت: هشت نفر از مددجویان بازداشتگاه اوین و ندامتگاه های تهران عظیم، زنان و زندان رجایی شهر که داوطلب شرکت در آزمون سراسری کارشناسی ارشد بودند، روز گذشته همزمان با دیگر داوطلبان به رقابت علمی پرداختند.

آزمون کارشناسی ارشد پیغام نور در زندان های استان تهران برگزار گردید خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی مجله یافان، مدیر کل زندان های استان تهران گفت: هشت نفر از مددجویان بازداشتگاه اوین و ندامتگاه های تهران عظیم، زنان و زندان رجایی شهر که داوطلب شرکت در آزمون سراسری کارشناسی ارشد بودند، روز گذشته همزمان با دیگر داوطلبان به رقابت علمی پرداختند.

سیدحشمت اله حیات الغیب ضمن اعلام این خبر گفت: هیچ منع و محدودیتی برای حضور مددجویان در آزمون های سراسری وجود ندارد و امکان ادامه تحصیل نیز در دوران حبس وجود دارد.

مدیر کل زندان های استان تهران اعلام نمود: مددجویان داوطلب شرکت در آزمون سراسری پیغام نور، همزمان با داوطلبان سراسر کشور به رقابت علمی پرداختند تا توانایی خود را در ورود به دانشگاه محک بزنند.

وی اضافه کرد: هفت نفر از مددجویان بازداشتگاه اوین و ندامتگاه های تهران عظیم، زندان رجایی شهر و یک نفر مددجوی ندامتگاه زنان که داوطلب شرکت در آزمون سراسری کارشناسی ارشد پیغام نور بودند، روز آدینه همزمان با دیگر داوطلبان به رقابت علمی پرداختند.

حیات الغیب همچنین گفت: آزمون های دانشگاه ها، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و نمایندگان معرفی شده برگزار می گردد و تمام مددجویان بدون هیچ تبعیضی می توانند ادامه تحصیل دهند.

او در خاتمه گفت: چنانچه مددجویان در این آزمون پیروز گردد و طی سال تحصیلی نیز زندانی باشند، تمام امکانات مانند تهیه کتب، جزوات و حضور اساتید در زندان جهت برگزاری کلاس های درسی وجود دارد و تحصیلشان را ادامه می دهند.

گفتنی است علاوه بر این، مراکز دانشگاهی پیغام نور و علمی کاربردی در زندان های استان دایر می باشد و زمینه تحصیل فراهم شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 863

به "آزمون کارشناسی ارشد پیغام نور در زندان های استان تهران برگزار گردید خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون کارشناسی ارشد پیغام نور در زندان های استان تهران برگزار گردید خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید