93 باند مجرمانه در بوشهر منهدم شد ، کشف 1000 فقره انواع اموال سرقتی

به گزارش مجله یافان، رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی، انهدام 93 باند مجرمانه ، دستگیری 206 دزد و کشف بیش از یک هزار فقر ه انواع اموال سرقتی در نقاط مختلف استان بوشهر اطلاع داد.

93 باند مجرمانه در بوشهر منهدم شد ، کشف 1000 فقره انواع اموال سرقتی

به گزارش گروه حوادث مجله یافان و به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سرهنگ جوشن سهرابی ظهر امروز در جمع مجله یافان در بوشهر از امنیت پایدار استان اطلاع داد و گفت: با کوشش شبانه روزی و رصد فعالیت ها و اعمال مجرمان، مقابله با ناهنجاری ها و اعمال مجرمانه در اولویت واقع شده است.

وی با تاکید بر برخورد قاطع با جرائم از جمله سرقت توضیح داد: یکی از برنامه های مهم فرماندهی انتظامی استان بوشهرپیگیری و مقابله همه جانبه با جرایم سرقت است.

وی از کاهش جرایم خشن جنایی در نیمه نخست سال جاری در استان بوشهر اطلاع داد و بیان نمود: با کوشش کاراگاهان، کارشناسان و ماموران پرکوشش پلیس آگاهی استان بوشهر، با کاهش 16 درصدی وقوع جرایم خشن جنایی در نیمه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل و نسبت کشف، به وقوع 11 درصدی در کشف جرایم خشن جنایی روبه رو بودیم.

سرهنگ جوشن سهرابی با بیان اینکه 93 باند مجرمانه در نیمه نخست سال جاری شناسایی و منهدم شد گفت: انهدام این باندها منتج به دستگیری 206 دزد و کشف یک هزار فقره انواع اموال سرقتی شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با اشاره به کاهش 34 درصدی وقوع سرقت به عنف در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل گفت: با مهار و کنترل جرایم سرقت، به کاهش 120 درصدی در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل در این جرم دست یافتیم.

وی با اشاره به دستیابی، نسبت کشف به وقوع 92 درصدی در مجموع سرقت ها، منفی بودن وقوع جرایم خشن گروگانگیری، سرقت از مغازه طلافروشی و سرقت از بانک و راهزنی، اضافه نمود: در چندین عملیات مختلف 109 نفر خریدار اموال مسروقه شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از کشف جرائم کلاهبرداری در نیمه نخست سال جاری اطلاع داد و گفت: در این مدت 612 فقره جرم کلاهبرداری کشف شد که نسبت کشف به وقوع 99 درصد در این جرم ثبت شده است

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 621

به "93 باند مجرمانه در بوشهر منهدم شد ، کشف 1000 فقره انواع اموال سرقتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "93 باند مجرمانه در بوشهر منهدم شد ، کشف 1000 فقره انواع اموال سرقتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید