27 عضو طالبان در قندهار افغانستان کشته شدند

به گزارش مجله یافان، دفتر مطبوعاتی پلیس قندهار گفت که 27 جنگجوی گروه طالبان در جریان یک عملیات مشترک نیروهای دولتی در این استان کشته شدند.

27 عضو طالبان در قندهار افغانستان کشته شدند

دفتر مطبوعاتی پلیس قندهار امروز چهارشنبه خاطرنشان کرد که نیروهای دولتی یک عملیات پاکسازی را در شهرستان های ارغنداب، پنجوایی، میوند و خاکریز این استان انجام دادند که طی آن 27 عضو گروه طالبان کشته و هفت تن دیگر زخمی شدند.

در اطلاعیه آمده است که در این عملیات مقدار زیادی مهمات و تعدادی سلاح این گروه نیز بدست نیروهای دولتی افتاده است.

در استان غزنی افغانستان نیز بامداد امروز گروه طالبان با یک خودرو بمب گذاری شده به یک پایگاه ارتش حمله کردند که در آن سه نیروی ارتش کشته و شماری زخمی شدند.

گزارش ها از استان غزنی افغانستان حاکی از آن است که پس از انفجار خودرو بمب گذاری شده، شماری از جنگجویان طالبان نیز به این پایگاه حمله کردند که با حملات هوایی ارتش طالبان مجبور به فرار شدند و گفته می گردد که در حمله هوایی تلفات سنگینی به آنها وارد شده است.

مقامات پلیس در بلخ افغانستان هم گفته اند گروه طالبان هفت تن از نیروهای پلیس را در جهت مزار شریف- شبرغان از خودرو بیرون نموده و آنها را کشته اند.

با وجود ادامه گفت وگوی صلح بین دولت افغانستان و گروه طالبان در دوحه و خواسته های دولت و جامعه جهانی برای آتش بس و کاهش خشونت، جنگ در بیش از 20 استان این کشور بشدت ادامه دارد. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 707

به "27 عضو طالبان در قندهار افغانستان کشته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "27 عضو طالبان در قندهار افغانستان کشته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید