2 خبر مهم درباره گوشی های تاشوی سامسونگ و شیائومی

به گزارش مجله یافان، صفحه نمایش گوشی گلکسی Z Fold3 سامسونگ کمی کوچکتر از مدل قبلی خود است. این مورد برای اینکه این شرکت بتواند قلم S Pen را در بسته بندی این گوشی قرار دهد ضروری است، زیرا این دستگاه آینده اولین تاشو این شرکت خواهد بود که از قلم پشتیبانی می نماید.

2 خبر مهم درباره گوشی های تاشوی سامسونگ و شیائومی

به گزارش سرویس آ تی و فناوری انتخاب، صفحه داخلی گلکسی Z Fold3 نیز 7.55 خواهد بود که در مقایسه با Fold2 با صفحه نمایش 7.59 کاهش یافته است.

از طرف دیگر، گلکسی Z Flip3 و Z Flip Lite هر دو دارای یک نمایشگر 6.7 هستند، در حالی که نمایشگر 6.67 در Z Flip وجود دارد. Flips جدید هر دو دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز و فناوری صفحه LTPO خواهند بود.

تمام این اطلاعات از راس یانگ در DisplaySearch گرفته شده است که در گذشته جزئیات دقیق صفحه نمایش گوشی های هوشمند را ارائه داده است. وی همچنین به این واقعیت اشاره می نماید که شیائومی در حال حاضر روی سه گوشی هوشمند تاشو کار می نماید که یکی از آن ها به شکل عادی تاشو است، دیگری به داخل تا می گردد و آخرین نوع آن از نوع به خارج تا می گردد.

همه این گوشی ها احتمالا باید در سال 2021 وارد بازار شوند، که با توجه به ارزان بودن دستگاه های شیائومی با مشخصات مشابه، یک سال بسیار هیجان انگیز پیش روی ماست.

منبع: انتخاب
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 750

به "2 خبر مهم درباره گوشی های تاشوی سامسونگ و شیائومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 خبر مهم درباره گوشی های تاشوی سامسونگ و شیائومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید