گلکسی نوت 20 فن ادیشن ممکن است جایگزین گلکسی نوت 21 شود

به گزارش مجله یافان، چندین سال است که شایعات مختلف از ادغام سری پرچم داران محبوب گلکسی نوت کمپانی سامسونگ با سری S این شرکت خبر می دهند، اما گزارش های اخیر با قطعیت بیشتری از تمایل کمپانی کره ای به ادغام دو برند سخن می گویند. تازه ترین شایعات از این حکایت دارند که سامسونگ در سال 2021 به جای رونمایی از گلکسی نوت 21 از گلکسی نوت 20 فن ادیشن رونمایی خواهد کرد.

گلکسی نوت 20 فن ادیشن ممکن است جایگزین گلکسی نوت 21 شود

مدتی قبل یکی از مدیران شرکت سامسونگ گفت که سری گلکسی نوت در سال 2021 نیز به بازار عرضه خواهند شد. اما با توجه به تمامی اخبار و شایعات مختلفی که چندین سال است به گوش می رسد، در نهایت سرنوشت سری محبوب گلکسی نوت چگونه خواهد بود؟

یکی از جدیدترین شایعاتی که درباره این موضوع منتشر شده است، بدون نقض سخنان مدیر سامسونگ، از احتمال توسعه یک محصول جدید خبر می دهد. راس یانگ، از تحلیل گران معروف در توییتر، در چندین توییت به پیش بینی آینده گلکسی نوت ها پرداخته است.

آنچه از توییت های یانگ برداشت می شود این است که کره ای ها ممکن است امسال نیز یک مدل جدید برای خانواده گلکسی نوت معرفی کنند، اما این گوشی گلکسی نوت 21 نخواهد بود. به جای معرفی یک پرچم دار جدید و حرفه ای، سامسونگ ممکن است از نسخه Fan Edition برای تداوم حیات این برند کمک بگیرد و از گلکسی نوت 20 فن ادیشن رونمایی کند.

سال گذشته، کمپانی سامسونگ تصمیم گرفت نسخه ای ارزان تر از گلکسی S20 را راهی بازار کند و آن را گلکسی S20 Fan Edition یا FE نامید. این گوشی هوشمند با ارائه مشخصات جذاب در مقابل قیمت، توانست نظر بسکمک از طرفداران سری گلکسی را به خود جلب کند و موفقیت بزرگی در بازار پرچم داران اقتصادی به دست آورد.

  • نگاه نزدیک به گلکسی S21 و S21 اولترا در مجله یافان مگ

در روزهای گذشته، سامسونگ از پرچم داران سری گلکسی S21 رونمایی کرد که نسبت به سری گلکسی S20 قیمت کمتری دارند. طبق پیش بینی های راس یانگ، سامسونگ با هدف فروش بیشتر گلکسی S21، قیمت این خانواده را نسبت به نسل قبل کاهش داده است و امسال گلکسی نوت 21 را نیز معرفی نخواهد کرد؛ از طرفی قصد ندارد یکباره سری گلکسی نوت را حذف کند. بنابراین، معرفی گلکسی نوت 20FE می تواند یک راه حل مناسب باشد.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 793

به "گلکسی نوت 20 فن ادیشن ممکن است جایگزین گلکسی نوت 21 شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی نوت 20 فن ادیشن ممکن است جایگزین گلکسی نوت 21 شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید