چرا شکست برابر ولز به سود تیم ملی ایتالیاست؟

به گزارش مجله یافان، کسب رتبه دوم گروه اول در ادامه رقابت های یورو 2020 به سود تیم ملی ایتالیا خواهد بود.

چرا شکست برابر ولز به سود تیم ملی ایتالیاست؟

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی مجله یافان، تیم ملی ایتالیا از دو بازی اول در گروه نخست شش امتیاز کسب نموده و یکشنبه عصر به مصاف تیم ملی ولزی می رود که چهار امتیاز دارد. آتزوری با یک تساوی هم صدرنشینی خود را قطعی خواهد ساخت، اما شاید شکست و قرار گرفتن در رتبه دوم به سود این تیم باشد. صدرنشین گروه اول در مرحله یک هشتم نهایی با تیم دوم گروه سه ملاقات می نماید که احتمالا یکی از بین اوکراین یا اتریش باشد. اما در ادامه راستا پیچیده تر خواهد بود به احتمال زیاد ملاقات یک چهارم با بلژیک و سپس تقابل با فرانسه در نیمه نهایی در انتظار ایتالیا خواهد بود.

اما تیم دوم گروه اول برابر تیم دوم گروه دوم یعنی یکی از فنلاند، روسیه یا دانمارک قرار می گیرد. حریف مرحله یک چهارم نهایی احتمالا هلند و سپس یکی از بین انگلیس، پرتغال، فرانسه و اسپانیا قرعه نیمه نهایی خواهد بود که احتمالا راستا راحت تری نسبت به شرایط تیم اول است.

البته باخت برابر تیم ملی ولز به معنای سرانجام یافتن 29 بازی بدون شکست برای ایتالیا است و بعید است شاگردان روبرتو مانچینی حاضر به از دست دادن این رکورد باشند. تیم ملی ایتالیا با کسب دو فزونی 0-3 در دو ملاقات ابتدایی خود عملکرد فوق العاده ای داشته و از نظر بسیاری از کارشناسان یکی از بخت های مسلم فتح رقابت های یورو 2020 محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1088

به "چرا شکست برابر ولز به سود تیم ملی ایتالیاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا شکست برابر ولز به سود تیم ملی ایتالیاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید