پارک صفا دبی؛ مجذوب کننده ترین پارک دبی برای جهانگردان

به گزارش مجله یافان، با سفر به دبی علاوه بر خرید، شما می توانید از سایر جاذبه های چشم نواز آن همانند پارک ها لذت ببرید. یکی از پارک های دیدنی شهر دبی، پارک صفا دبی هست. با ما در این مقاله خواندنی همراه باشید تا بدانید پارک صفا کجاست و با زیبایی های قدیمی ترین پارک دبی بیشتر آشنا شوید.

پارک صفا دبی؛ مجذوب کننده ترین پارک دبی برای جهانگردان

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

لیست مطالب

تاریخچهتوصیفی از مجهزترین پارک دبیلذت یک گردش حسابیرسیدن به پارکاطلاعاتی راجع به پارک

تاریخچه

قدیمی ترین پارک دبی در سال 1975 میلادی در حومه دبی شکل اولیه را می گیرد. جالب اینکه در این پارک مهاجران جنوب آسیا سکونت داشتند، البته به صورت غیرقانونی. این منطقه از محل سکونت این مردم به فضای سبز تغییر کاربری می دهد و به مرور زمان مورد بازسازی قرار می گیرد. اولین تغییر شکل پارک صفا دبی بعد از 9 سال، یعنی سال 1984 با اضافه شدن محل های بهداشتی آغاز شده و از سال 1989 تا 1992 فرایند بهبود شرایط و اضافه شدن امکانات تفریحی و گردشگری را با موفقیت پشت سر می گذارد و هم اکنون یکی از پربازتماشاماینده ترین مکانهای دبی محسوب می گردد.

توصیفی از مجهزترین پارک دبی

اگر مایلید منظره وسیعی از این پارک 64 هکتاری را نظاره گر باشید، به تپه ای که خود بخشی از این زیبایی است، بروید. در آنجا حتما جهت آبشار که در نهایت به بزرگترین دریاچه منتهی می گردد، توجهتان را جلب خواهد نمود. خود را به آغوش طبیعت بسپارید و از فرکانس مثبتی که فضا را پر نموده، نهایت استفاده را کنید. تا می توانید مشغله های ذهنی و نگرانی هایتان را به دست باد بسپارید تا قلبتان در لحظه، آرامش را تجربه کند. حال، به جهت پیاده روی برگردید و دست در دست همراهانتان لذت با هم بودن و قدم زدن در یک جهت بی نظیر را تجربه کنید.

سه دریاچه ای که در پارک صفا دبی خواهید دید، حال و هوایتان را عوض خواهند کرد. اگر با دقت نگاه کنید، قایق سواران توجه شما را به خود جلب می نمایند. با دوستانتان لذت بودن روی آب و قایق سواری را از دست ندهید. نگران فرزندانتان هم نباشید؛ زمین های بازی مختص بچه ها حتما به آنها نشاطی مضاعف خواهند داد. زمین فوتبال، والیبال و بسکتبال قدیمی ترین پارک دبی افراد زیادی را سرگرم می نماید. اگر هم اهل تنیس هستید، فضا برای این ورزش تدارک دیده شده است.

لذت یک گردش حسابی

تماشا دونده ها و گاهی مسابقه آنها برای یک برد شیرین، شاید برایتان هیجان آور باشد. در صورت تمایل فضا برای دویدن هست، پس لطفا از پیله درون خودتان بیرون بیایید و از امکانات موجود برای سلامتی و شادی هرچه بیشتر بهره ببرید. اگر اهل راندن دوچرخه هستید، امکاناتش برایتان مهیا شده اند. اگر گوشت یا مرغ آماده هم برای به سیخ کشیدن دارید، از کباب پزهای تعبیه شده در پارک صفا دبی بهره ببرید و مراقب تمیزی محیط زیست هم باشید.

رسیدن به پارک

اگر بر روی نقشه بدنبال صندلی آن هستید، درست در 10 کیلومتری جنوب غربی مرکز قدیم دبی واقع شده است. براساس پارک صفا کجاست باید بدانید که الوصل، الحدیقه و خیابان پنجاه و پنجم خیابان های منتهی به صفا هستند. اگر وسیله نقلیه از نوع عمومی را ترجیح می دهید، ایستگاه بیزینس بی مقصد نهایی شما برای رفتن به منطقه سرسبز مذکور است.

اطلاعاتی راجع به پارک

-پارک صفا از ساعت 8 صبح تا 23 پذیرای شماست.

-این پارک 4 درب ورودی دارد.

-پارکینگ آن به غیر از روزهای پنجشنبه و آدینه، رایگان است.

-سه شنبه ها برای عموم آزاد نیست و فقط بانوان و بچه ها اجازه ورود دارند.

حتما بخوانیدجاذبه های گردشگری دبی | اماکنی در دبی که باید دیدمنبع: همگردی
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1056

به "پارک صفا دبی؛ مجذوب کننده ترین پارک دبی برای جهانگردان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک صفا دبی؛ مجذوب کننده ترین پارک دبی برای جهانگردان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید