ورود به حساب کاربری واتساپ امن تر خواهد شد

به گزارش مجله یافان، واتساپ در حال کار بر روی ویژگی نوی است که هک کردن حساب کاربری را در این برنامه دشوارتر می نماید. بر اساس گزارشی که اخیرا به وسیله ردیاب واتساپ WABetaInfo در تاریخ 5 آگوست منتشر شده است، واتساپ به زودی هنگام کوشش برای ورود به حساب کاربری به وسیله یک دستگاه نو، به کاربر هشدار می دهد.

ورود به حساب کاربری واتساپ امن تر خواهد شد

به گزارش مجله یافان، این قابلیت سبب افزایش امنیت حساب کاربری و حفظ اطلاعات شخصی کاربران واتساپ خواهد شد. تصویر به اشتراک گذاشته شده به وسیله WABetaInfo نشان می دهد که در صورت کوشش برای ورود به یک حساب کاربری واتساپ به وسیله دستگاه تازه، پیغامی حاوی زمان کوشش برای ورود به سیستم و نام دستگاه تازه به حساب کاربری واتساپ شما ارسال می گردد.

این قابلیت به نوبه خود یک لایه بالاتر از رمز عبور یکبار مصرف برای ثبت حساب کاربری به این برنامه اضافه می نماید. کاربران می توانند در صورت ناشناخته بودن دستگاه، درخواست ارسالی را رد نمایند. این ویژگی آخرین کوشش متا به منظور ایمن تر کردن واتساپ می باشد.

این پیغام رسان پیش از این نیز برای امنیت بیشتر یک پین امنیتی شش رقمی ارائه نموده بود که کاربران می توانند از آن برای احراز هویت دو مرحله ای استفاده نمایند. ویژگی تازه اکنون در حال توسعه است و تعیین نیست که چه زمانی به طور دقیق ارائه می گردد. به گفته متا، این ویژگی برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS ارائه خواهد شد.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1401 بروزرسانی: 20 مرداد 1401 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1461

به "ورود به حساب کاربری واتساپ امن تر خواهد شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "ورود به حساب کاربری واتساپ امن تر خواهد شد" امتیاز داده است | امتیاز: 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود به حساب کاربری واتساپ امن تر خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید