هتل ایریانو؛ اقامتگاهی 3ستاره تازه تاسیس در خیابان ولیعصر تهران

به گزارش مجله یافان، هتل ایریانو یکی از هتل های 3 ستاره تازه تاسیس در تهران است که در سال 1401 در خیابان ولیعصر افتتاح شده است. تهران یکی از مقاصد پرطرفداری است که افراد زیادی بابت کار و تجارت، تحصیل و خرید به آن مراجعه می نمایند. هتل از نظر محل قرارگیری بی نظیر دنج و آرام و به دور از هیاهوی شهری است.

هتل ایریانو؛ اقامتگاهی 3ستاره تازه تاسیس در خیابان ولیعصر تهران

این هتل با داشتن موقعیت مکانی مناسب و نزدیک بودن به ایستگاه قطار شهری میدان ولیعصر، موزه فرش ایران، پارک دانشجو، موزه آبگینه و سفالینه و موزه علم و فناوری مورد توجه میهمانان بسیاری قرار گرفته است.

موزه جواهرات ملی که بسیاری از جواهرات پادشاهان قاجار را در خود جای داده است از دیگر جاذبه های گردشگری نزدیک این هتل به شمار می آید. برای خرید بلیط هواپیما می توانید به وسیله تورهای گردشگری اقدام نموده و با رزرو این هتل زیبا اقامت خوبی را تجربه کنید. هتل Hotel Iriano 10.9 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی مهرآباد فاصله دارد.

امکانات کلی هتل ایریانو تهران

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته آماده استقبال از میهمانان است. هتل ایریانو تهران دارای 7 طبقه و 40 اتاق است. جا به جایی بین طبقات به وسیله آسانسور صورت می گیرد. برای گشت و گذار در شهر و بازدید از جاهای دیدنی می توانید از تاکسی سرویس هتل بهره ببرید. وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است. این هتل دارای یک رستوران با ظرفیت 70 نفر است. هتل دارای محیطی بسیار تمیز است و خدمات خانه داری هر روز در آن انجام می گردد. از دیگر خدمات این هتل می توان به فکس، فتوکپی، پرینتر، اتاق چمدان، روزنامه و ترانسفر رفت و برگشت با هزینه اضافی اشاره نمود. برای راحتی هر چه بیشتر مسافران سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی و طبقات تعبیه شده است.

برای جلوگیری از بروز هر گونه حادثه ناگوار، کپسول آتش نشانی و سیستم اعلام اطفا حریق در هتل تعبیه شده است. میز تور هتل میهمانان را در تهیه بلیط جاهای دیدنی یاری خواهد نمود. قبل از رزرو هتل دقت داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. از کشیدن سیگار در اتاق ها و مکان های عمومی نیز خودداری کنید. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل Hotel Iriano با اخلاقی خوب و خوش رویی آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند.

تحویل اتاق ساعت 14 و تخلیه اتاق تا ساعت 12 ظهر صورت می گیرد. پذیرش خانم مجرد با مدرک شناسایی معتبر صورت می گیرد. هزینه اقامت برای بچه ها زیر دو سال رایگان است. بچه ها بالای 6 سال بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن ها به طور کامل دریافت می گردد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

انواع اتاق های هتل ایریانو تهران عبارتند از:

اتاق دو تخته توئین

اتاق دو تخته دبل

اتاق یک تخته

اتاق سه تخته

اتاق های این هتل مجهز به تهویه مطبوع، مینی بار، وای فای رایگان، تلفن و تلویزیون صفحه تخت هستند. اگر احساس تشنگی کردید می توانید از چای ساز موجود در اتاق خود بهره ببرید. بعلاوه هر اتاق دارای دراور، میز تحریر، کمد لباس و مبلمان شیک است. امکان شارژ وسایل الکترونیکی در اتاق ها فراهم شده است. سیستم گرمایشی و سرمایشی دمای اتاق ها را در حد مطلوب نگه می دارد. برای راحتی میهمانان در هر اتاق حمام مجهز به دوش، حوله، دمپایی، سشوار و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وجود دارد.

رستوران هتل

هتل ایریانو تهران دارای یک رستوران با ظرفیت 70 نفر در طبقه هفتم است. صبح ها می توانید صبحانه را از ساعت 7 صبح الی 10 صبح به صورت رایگان سرو کنید.

فاصله هتل ایریانو تهران تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا پارک ساعی: 2.3 کیلومتر

فاصله تا موزه فرش: 2.9 کیلومتر

فاصله تا موزه جواهرات ملی: 3.7 کیلومتر

فاصله تا موزه آبگینه و سفالینه: 4.3 کیلومتر

فاصله تا باغ موزه نگارستان: 5.2 کیلومتر

فاصله تا موزه پست: 6 کیلومتر

فاصله تا کاخ گلستان: 6.6 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 18 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1402 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1584

به "هتل ایریانو؛ اقامتگاهی 3ستاره تازه تاسیس در خیابان ولیعصر تهران" امتیاز دهید

1 کاربر به "هتل ایریانو؛ اقامتگاهی 3ستاره تازه تاسیس در خیابان ولیعصر تهران" امتیاز داده است | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ایریانو؛ اقامتگاهی 3ستاره تازه تاسیس در خیابان ولیعصر تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید