نگاهی نزدیک به کابین گران ترین ب ام و در ایران!، عکس

به گزارش مجله یافان، در هر دو نسخه از ب ام و سری 7 بنزین ­سوز، جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک نصب شده و حداکثر سرعت نیز به صورت الکترونیکی روی رقم 250 کیلومتر برساعت محدود شده است.

نگاهی نزدیک به کابین گران ترین ب ام و در ایران!، عکس

به گزارش خبرگزاری مجله یافان ، در فضای کابین سری 7 با دو نمایشگر 12.3 اینچی پشت آمپر و 14.9 اینچی مرکزی با عملکرد لمسی روبرو هستیم، که در زیر پوششی یکپارچه قرار گرفته است و تحت مدیریت iDrive 8 عمل می کنند. کنترل تنظیمات برخی قسمت ها همچون سیستم تهویه مطبوع نیز از طریق نمایشگر 7 اینچی حساس به لمس انجام خواهد شد.

یک نمایشگر 31.3 اینچی غول پیکر برای سرنشینان عقب نصب شده است، که بسیاری امکانات آنلاین همچون Amazon Fire TV را ارائه می کند. دو تبلت 5.5 اینچی برای کنترل تنظیمات نیز در پوشش داخلی درهای عقب تعبیه شده است.

سیستم صوتی استاندارد سری 7 نو 18 اسپیکر دارد، اما با سفارش سیستم پیشرفته Bowers & Wilkins، تعداد آن ها به 36 افزایش می یابد که 4 عدد از آن ها در بالای داشبورد نصب می شود.

تمامی نسخه های ب ام و سری 7 مدل 2023 به مجموعه وسیعی از امکانات ایمنی مجهز شده اند، اما برای نخستین بار، این سدان لوکس به سامانه رانندگی بدون دخالت دست Level 2 Plus هم مجهز شده است، که بنابر اظهار کارشناسان، عملکردی هوشمند داشته و با سامانه های Super Cruise کادیلاک یا BlueCruise متعلق به فورد، رقابت می کند.

امکانات سامانه دستیار رانندگی هم افزایش یافته است و مواردی شامل ورود و خروج اتوماتیک از پارکینگ از طریق کنترل از راه دور و حتی بدون دخالت راننده را به همراه دارد.

قیمت ب ام و 740i و ب ام و 760i xDrive به ترتیب 94,295 و 114,995 دلار تعیین شده است.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در مجله یافان مراجعه کنید.

منبع: bmwblog

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 شهریور 1402 بروزرسانی: 26 شهریور 1402 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1635

به "نگاهی نزدیک به کابین گران ترین ب ام و در ایران!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی نزدیک به کابین گران ترین ب ام و در ایران!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید