مزایای تغییر تعرفه تلفن ثابت

به گزارش مجله یافان، سرپرست مخابرات منطقه کرمانشاه گفت : توسعه دولت الکترونیک و توسعه شبکه فیبرنوری از مزایای تغییر تعرفه تلفن ثابت است که در کرمانشاه توسعه می یابد.

مزایای تغییر تعرفه تلفن ثابت

حمیدرضا امیری سرپرست مخابرات منطقه کرمانشاه گفت : تغییر تعرفه تلفن ثابت از این ماه در حالی صورت خواهد گرفت که این تعرفه به مدت بیش از 12 سال هیچ تغییری نداشته است.

وی بیان نمود: تغییر تعرفه اثرات مطلوبی برای عموم جامعه دارد، امکان توسعه شبکه فیبرنوری، توسعه دولت الکترونیک، بالارفتن میزان اشتغال در حوزه ICT از جمله مزایایی است که با این تغییر به دست خواهد آمد.

امیری گفت: پایداری بیشتر و هزینه کمتر از جمله مزایای شبکه تلفن ثابت است.

سرپرست مخابرات منطقه کرمانشاه افزود: با تغییر تعرفه تلفن ثابت امکان توسعه خدمات مخابراتی در زمینه ارتباطات و اینترنت فراهم شده و رفع خرابی ها و بهره مندی از امکانات مخابراتی در مدت زمان کمتری صورت خواهد پذیرفت.

وی با اشاره به سرعت، کیفیت و امنیت بالا در سرویس های بر بستر فیبر نوری گفت: متقاضیان محدوده های خیابان ویلا، بلوار شهید مصطفی امامی، چهار راه آتش نشانی و مجتمع مسکونی سیمرغ جهت دریافت سرویس های اینترنت با سرعت بالا می توانند با سامانه 2020 تماس برقرار کرده یا به امور مشترکین مراکز مخابراتی محدوده اجرای طرح ها مراجعه کنند .

مجله یافان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 شهریور 1401 بروزرسانی: 26 شهریور 1401 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1482

به "مزایای تغییر تعرفه تلفن ثابت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزایای تغییر تعرفه تلفن ثابت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید