عکس ، مامور محیط زیست زیر چرخ خودروی قاچاقچی چوب

به گزارش مجله یافان، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد از شکسته شدن پای جانشین یگان حفاظت این اداره کل در برخورد با خودروی متخلف قاچاق چوب بلوط اطلاع داد.

عکس ، مامور محیط زیست زیر چرخ خودروی قاچاقچی چوب

به گزارش مجله یافان به نقل از ایسنا، سید اسدالله هاشمی گفت: در ساعت یک و 30 دقیقه بامداد دوم خرداد، مامورین یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل شبانه متوجه حضور خودرویی در منطقه می شوند.

وی اظهار کرد: در راستای مقابله با افراد سود جو، طرح برخورد با قاچاقچیان منابع ملی در مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان به شدت و با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مامورین به قصد توقیف خودرو با رعایت موارد قانونی اقدام می نمایند، اما راننده ماشین به محض مشاهده مامورین محیط زیست، عمار آماده جانشین یگان حفاظت محیط زیست استان را زیر گرفته و متواری شده که متاسفانه باعث شکسته شدن پای راست وی می گردد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد، هاشمی توضیح داد: مامورین پس از کیلومترها پیروز می شوند خودرو متخلف را توقیف و با هماهنگی مراجع قضایی و انتظامی اقدامات قانونی را انجام دهند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 10 مرداد 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 380

به "عکس ، مامور محیط زیست زیر چرخ خودروی قاچاقچی چوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، مامور محیط زیست زیر چرخ خودروی قاچاقچی چوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید