عرضه گوشی سامسونگ گلکسی M33 5G در آینده نزدیک

به گزارش مجله یافان، گوشی سامسونگ گلکسی M33 5G گواهینامه بلوتوث را به تازگی دریافت نموده است. به این ترتیب به نظر می رسد که این گوشی در آینده نزدیک در بازار عرضه گردد.

عرضه گوشی سامسونگ گلکسی M33 5G در آینده نزدیک

به گزارش مجله یافان، با توجه به دریافت گواهی بلوتوث به وسیله گوشی سامسونگ گلکسی M33 5G، ممکن است تا عرضه نهایی گلکسی M33 5G فاصله زیادی نداشته باشیم. دریافت گواهی بلوتوث به وسیله این محصول، به این معنی است که این دستگاه یک گام دیگر در جهت تکمیل نهایی برداشته است و از یک مورد تحقیق و توسعه به یک محصول تجاری تبدیل شده است. شماره مدل دستگاه Galaxy M33 5G که دارای گواهی بلوتوث است SM-M336B-DS می باشد. تعیینات این مدل نشان می دهد که دستگاه دارای قابلیت استفاده از دو سیم کارت خواهد بود.

اگرچه هنوز جزئیات زیادی در خصوص گلکسی M33 5G تعیین نیست، اما اکنون می دانیم که از اتصال بلوتوث 5.1 پشتیبانی می نماید. از طرفی هنوز تعیین نیست که آیا این همان مدل Galaxy M33 5G است که اخیراً در وبسایت بنچمارک Geekbench مشاهده شده است یا خیر. گوشی گلکسی M33 5G در وبسایت بنچمارک Geekbench با شماره مدل SM-M336BU ثبت شده است. این دستگاه از چیپست Exynos 1200 استفاده می نماید که با 6 گیگابایت رم جفت شده است. فهرست تعیینات ذکرشده در بنچمارک Geekbench بعلاوه نشان می دهد که این مدل روی اندروید 12 که از پیش نصب شده است، اجرا می گردد.

در حال حاضر هیچ اعلامیه رسمی از طرف سامسونگ در خصوص عرضه احتمالی گلکسی M33 5G وجود ندارد. اما اگر واقعاً این دستگاه برای رونمایی آماده باشد، جزئیات بیشتری در هفته های آینده منتشر خواهد شد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1360

به "عرضه گوشی سامسونگ گلکسی M33 5G در آینده نزدیک" امتیاز دهید

1 کاربر به "عرضه گوشی سامسونگ گلکسی M33 5G در آینده نزدیک" امتیاز داده است | امتیاز: 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه گوشی سامسونگ گلکسی M33 5G در آینده نزدیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید