طرح های جدید و شیک کمد اتاق خواب مناسب فضاهای کوچک

به گزارش مجله یافان، کمد اتاق خواب یکی از اجزای اصلی دکوراسیون اتاق محسوب می شود زیرا بدون کمد در اتاق، همه وسایل به هم ریخته و نامرتب خواهد بود در نتیجه اتاقی که کمد نداشته باشد به هیچ عنوان سازمان یافته و کامل نخواهد بود. بسیاری از اتاق های کوچک از نعمت وجود کمدهای از پیش ساخته شده در اتاق بی بهره هستند به همین خاطر سعی کردیم در این مطلب مدل هایی را معرفی کنیم که در چنین اتاق هایی قابل اجرا بوده و در کنار کارایی بالایی که دارند بسیار زیبا و شیک نیز جلوه خواهند کرد.

طرح های جدید و شیک کمد اتاق خواب مناسب فضاهای کوچک

از طرفی دیگر خود کمد لباس هم به مرتب سازی احتیاج دارد. در حقیقت ارگانیزه کردن فضای کمد خودش یک وظیفه سخت برای بسیاری از ما محسوب می شود بخصوص زمانی که کمد تعبیه شده جوابگوی وسایل زیاد ما نباشد. قسمتی از این موضوع بخاطر ناتوانی ما در قناعت به چیزهایی است که در کمد خود داریم. بسنده کردن به لوازم و لباس های ضروری برای نگهداری در کمد تا حد زیادی ما را از این درهم ریختگی نجات خواهد داد. البته عامل دیگری هم در این زمینه نقش دارد و آن نامناسب بودن خود کمد است.

از آنجایی که بیشتر کمدها از پیش ساخته شده هستند در نتیجه طبیعی است چنین کمدهایی نتوانند با مدل هایی که دقیقا توسط احتیاجهای خود فرد طراحی و ساخته می شوند برابری کنند. هر فردی به گونه ای کاملا متفاوت از کمد لباس استفاه می کند برای مثال عده ای به فضای بیشتر برای کفش های خود احتیاج دارند و عده ای دیگر هم فقط به مکانی کوچک برای نگهداری از کت ها و دامن ها احتیاج خواهند داشت. در نتیجه پیدا کردن مدلی که این سلایق و طرز استفاده های متفاوت را پوشش دهد و در عین حال از طراحی شیکی هم برخوردار باشد کار ساده ای نخواهد بود. در شکل های زیر سعی کرده ایم تعدادی از بهترین مدل های کمد پوشاک اتاق خواب را جمع آوری کنیم تا راهنمایی خوب برای افرادی باشند که بدنبال طراحی مدل مناسب با شرایط خود هستند.

کمد اتاق خواب

منبع: اتاق
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 615

به "طرح های جدید و شیک کمد اتاق خواب مناسب فضاهای کوچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح های جدید و شیک کمد اتاق خواب مناسب فضاهای کوچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید