سرپرست سپاهان: اسیر جوسازی های پیروان رفتار مسموم نمی شویم

به گزارش مجله یافان، سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: با پیروان جو سازی های مسموم رسانه ای همکلام نمی شویم.

سرپرست سپاهان: اسیر جوسازی های پیروان رفتار مسموم نمی شویم

به گزارش خبرگزاری تسنبم، رضا فتاحی مدیر تیم فوتبال سپاهان گفت: تمرکز باشگاه عظیم سپاهان بر روی هفته های انتهای است و هرگز اسیر جوسازی های رسانه ای پیروان رفتارهای مسموم نمی شویم.

وی اشاره نمود: بعد از شکست خوردن پروژه فرافکنی و سفسطه در کنار زمین فوتبال، حالا میدان بازی به فضای رسانه ای و فضای مجازی تغییر فاز داده است.

فتاحی گفت: بعضی ها برای آنکه تعارض ها و ستیزهای درون باشگاهی خود را به دنیای خارج نسبت دهند دست به دامن مصاحبه و استفاده از استعاره و تشبیه های غیر اخلاقی شده اند در صورتی که کسی در ردیف پیروان این رفتارهای آمیخته به دروغ و بی صداقتی قرار نمی گیرد.

وی ادامه داد: امیدواریم این اتهام زدن ها وقتی در ترازوی ارزیابی های عادلانه نهاده شد افراد را مجبور به تغییر فتحه و ضمه ها نکند چرا که افکار عمومی و رسانه های منصف تراز بسیار خوبی برای تشخیص نیت افراد هستند.

مدیر تیم سپاهان اشاره نمود: جالب اینکه حافظه فوتبالدوستان هنوز ادبیات دور از صداقت بعضی چهره ها را فراموش نکرده ولی در عملیات روانی نو آنها هجمه به داوران را در دستور کار قرار داده اند.

فتاحی اعلام کرد: البته که مشی حرکتی باشگاه عظیم سپاهان از ابتدای فصل احترام به جامعه داوری بوده است ولی این نباید دستاویزی برای سایر تیم ها باشد که در هفته های انتهای از ابزار فرافکنی برای تحت فشار قرار دادن داوران و تهییج منفی افکار عمومی استفاده نمایند و این در حالی است که در طول فصل بیستم این باشگاه هم از اشتباهات غیر عمد داوران متضرر شده و چندین امتیاز را از دست داده است ولی فرهنگ باشگاهی سپاهان که برگرفته از مکتب شاهین بوده متجلی در هیات مدیره، مدیر عامل، سرمربی و بازیکنان تکریم به داوران و صد البته احترام به همه باشگاه ها و عدم پرداختن به دیگران و انجام هرگونه اقدام به وسیله مبادی قانونی فوتبال بوده است و هرگز از کمپین های رسانه ای برای جوسازی و اتهام استفاده نکرده است.

وی ادامه داد: در انتها پیشنهاد ما رعایت اخلاق در هفته های انتهای است چرا که بی شک قهرمانی در کشور و حتی قهرمانی آسیا و حتی صعود به جام باشگاه های دنیا بدون رعایت اصول اخلاق هیچ ارزشی ندارد .

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1085

به "سرپرست سپاهان: اسیر جوسازی های پیروان رفتار مسموم نمی شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست سپاهان: اسیر جوسازی های پیروان رفتار مسموم نمی شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید