رونمایی از متفاوت ترین گوشی هوشمند سامسونگ، عکس

به گزارش مجله یافان، زومیت نوشت: سامسونگ مدل سفارشی گلکسی زد فلیپ 5 که Maison Margiela Edition نام دارد را به طور محدود در سه کشور عرضه کرد.

رونمایی از متفاوت ترین گوشی هوشمند سامسونگ، عکس

سامسونگ نسخه ویژه گلکسی زد فلیپ 5 را عرضه کرد. این محصول با نام Z Flip 5 Maison Margiela Edition و با همکاری برند مُد Maison Margiela پاریس فراوری شده است. ساخت گوشی مذکور، دومین همکاری غول فناوری کره جنوبی با این شرکت است که قبلاً نسخه Maison Margiela Edition گلکسی زد فلیپ 4 را نیز عرضه نموده بود.

نسخه Maison Margiela Edition گلکسی زد فلیپ 5 در چین، هنگ کنگ و کره جنوبی و با حافظه ذخیره سازی 512 گیگابایتی عرضه می گردد. قیمت گوشی مذکور در کره جنوبی 1923 دلار معین شده و ازطریق قرعه کشی در سایت رسمی سامسونگ به فروش می رسد. علاقه مندان به خرید گوشی سامسونگ باید تا تاریخ 30 نوامبر (9 آذر 1402) در سایت این شرکت ثبت نام نمایند و اسامی برندگان در 1 دسامبر (10 آذر 1402) اعلام خواهد شد.

  • کدام گوشی های سامسونگ اندروید 14 را دریافت می نمایند؟

  • آیفون 16 با حسگر اثر انگشت می آید؟

  • سونی به دردسر افتاد/ خشم هواداران پلی استیشن

  • سازه عجیبی که گوگل ارت در عربستان پیدا کرد / عکس

براساس اعلام سامسونگ، نسخه Maison Margiela Edition گلکسی زد فلیپ 5 برای افرادی طراحی شده که در پی ظاهر غیرعادی و مجذوب کننده هستند. درحالی که سامسونگ بازار گوشی های تاشدنی را متحول نموده، Maison Margiela نقش مهمی در صنعت مُد دارد و محصولاتش از طراحی ساختارشکنانه و پیچیده بهره می برند و همین عامل باعث شگفتی هوادارانش شده است.

مدل Maison Margiela Edition گلکسی زد فلیپ 5 در جعبه ای بزرگ به همراه دو قاب محافظ عرضه می گردد که ظاهراً برای کلکسیونرها درنظر گرفته شده است. جعبه این محصول بافت مجذوب کنندهی دارد و قاب گوشی نیزطراحی شبیه ژاکت معروف Maison Margiela را به تصویر می کشد.

قاب چرمی فلپ (Flap Leather) گلکسی زد فلیپ 5 Maison Margiela Edition، از جنس چرم طبیعی مشکی است و طرح زیبایی دارد. قاب فلیپ سوئیت (Flipsuit Case) نیز دو کارت مبتنی بر NFC دارد که یکی از طراحی رنگ های پاشیده شده و دیگری از ظاهر نقره ای بهره می برد.

نسخه ویژه گلکسی زد فلیپ 5 از تم و دو تصویرزمینه اختصاصی به نام Stitches و Trompe-Loeil استفاده می نماید. تصویرزمینه Stitches، دوخت های دست بافت را روی نمایشگر بیرونی و صفحه نمایش داخلی گوشی نمایش می دهد و Trompe-Loeil نمای داخلی ژاکت را به تصویر می کشد. جعبه این محصول بعلاوه شامل شارژر 25 واتی و کابل USB-C است.

استفانی چوی، رئیس بازاریابی واحد موبایل سامسونگ می گوید: سامسونگ و Maison Margiela، همچنان با ساختارشکنی و استفاده از طرح های کاملاً متمایز، صنعت را شگفت زده می نمایند و حامی افرادی هستند که قصد خرید محصولی خاص و دارای شخصیت را دارند. این دومین همکاری دو برند فناوری و مُد محسوب می گردد که نتیجه آن گوشی هوشمند تاشدنی با ظاهری بسیار زیبا و مدرن است.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 آذر 1402 بروزرسانی: 2 آذر 1402 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1643

به "رونمایی از متفاوت ترین گوشی هوشمند سامسونگ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از متفاوت ترین گوشی هوشمند سامسونگ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید