رسوایی بزرگ ستاره میلیونر!

به گزارش مجله یافان، روزنامه بیلد آلمان جزئیات شگفت انگیزی را در رابطه با خانواده یوسف موکوکو، فوتبالیست مستعد بروسیا دورتموند و آلمان، منتشر کرد.

رسوایی بزرگ ستاره میلیونر!

پدر و مادر بازیکنی که سالانه 6 میلیون یورو عایدی دارد، از آدینه این هفته وارد مرکز پناهندگی خواهند شد. مدت ها بحث می شد که آیا آنها واقعاً والدین بیولوژیکی یوسف موکوکو هستند؟ بازیکنی که سن واقعی او از سن شناسنامه بسیار بیشتر است.

همه چیز پس از یک اختلاف خانوادگی بالا گرفت که در آن موکوکو تصمیم گرفت ارتباط خود را با پدرش قطع کند و از حمایت مالی خانواده خود دست کشید. ماری و جوزف موکوکو خانه خود را از دست دادند و همان طور که در آلمان خبر داده اند، در یک مرکز پناهندگان در جنوب هامبورگ زندگی خواهند کرد.

همه چیز از نوامبر 2022 زمانی که موکوکو 18 ساله شد و پس از امضای قرارداد جدیدی با بروسیا در ژانویه که او را تا سال 2026 در سیگنال ایدونا پارک نگه می دارد، آغاز شد. رابطه یوسف با پدرش فقط حول محور پول می چرخید.

پدر و مادر او ویلایی به مساحت 350 متر اجاره کردند و پس از اینکه مهاجم 18 ساله حمایت از آنها را متوقف کرد، حالا نیم میلیون یورو بدهی دارند و باید به مرکز پناهندگان بروند!

منبع: فرارو
انتشار: 10 مرداد 1402 بروزرسانی: 10 مرداد 1402 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 1619

به "رسوایی بزرگ ستاره میلیونر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسوایی بزرگ ستاره میلیونر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید