دابل تری بای هیلتون؛ هتلی رده بالا و 4 ستاره در ازمیر، عکس

به گزارش مجله یافان، هتل دابل تری بای هیلتون هتلی رده بالا و 4 ستاره در ازمیر است که از نظر موقعیت مکانی یکی از بهترین موقعیت های ممکن را به خود اختصاص داده است.

دابل تری بای هیلتون؛ هتلی رده بالا و 4 ستاره در ازمیر، عکس

دابل تری در قلب ازمیر واقع شده، جایی که مراکز تجاری و اداری و دولتی همگی آن جا قرار دارند. اما بیشتر مهمانان نه برای کارهای اداری و تجاری بلکه برای بازدید از جاذبه ها و مراکز خرید ازمیر بلیط هواپیما خارجی خریده و به این شهر سفر می کنند.

این دسته از مهمانان با اقامت در هتل دابل تری بای هیلتون به بافت تاریخی ازمیر، رستوران های وسوسه کننده و مراکز خرید جذابش دسترسی خواهند داشت. مراکز سرگرمی تفریحی ازمیر و جاذبه های محبوب آن فاصله بسیار کمی تا هتل دارند و مهمانان تنها با چند دقیقه پیاده روی یا رانندگی به بسیاری از این جاهای دیدنی ازمیر دسترسی خواهند داشت.

همین موقعیت مکانی و دسترسی راحت به بیشتر مراکز و جاهای دیدنی ازمیر باعث محبوبیت این هتل بین گردشگران شده است. این هتل درجه بالا امکانات و خدمات مدرن و منطبق با استانداردهای بین المللی را به مهمانان خود ارائه می دهد. مهمانان با اقامت در این هتل به استخر رو باز و مرکز اسپا و سلامتی دسترسی خواهند داشت. اینترنت و پارکینگ رایگان از دیگر خدمات و امکانات موجود در هتل Double tree by hilton هستند.

امکانات اتاق های هتل دابل تری بای هیلتون ازمیر

این هتل تلاش کرده تا علاوه بر خدمات و امکانات رفاهی در بخش های مختلف، در اتاق های هتل نیز امکانات و خدمات متنوع و به روزی را ایجاد کند. همه اتاق های این هتل 4 ستاره مجهز به کف موکت شده و سیستم تهویه مطبوع هستند.

تلویزیون صفحه تخت داخل اتاق ها همگی دارای کانال های ماهواره ای اند. سرویس حمام اتاق ها دارای دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند. مینی بار نیز در تمامی واحدهای اقامتی این هتل وجود دارد و خدمات روم سرویس به اتاق ها ارائه می شود. اتاق های بدون سیگار و سوئیت عروس از جمله انواع واحد های اقامتی این هتل هستند. درصورت درخواست مهمانان صبحانه داخل اتاق ها سرو خواهد شد.

خدمات و امکانات هتل

دابل تری بای هیلتون ازمیر یک رستوران لاکارته دارد که با انواع غذاهای محلی و بین المللی آماده پذیرایی از مهمانان است. خانواده های دارای کودک می توانند با پرداخت هزینه اضافی غذای مخصوص بچه ها سفارش دهند. آن دسته از مهمانانی که رژیم غذایی خاصی دارند می توانند منوی مخصوص رژیمی دریافت کنند.

هوس نوشیدنی های متنوع دارید؟ پس حتماً باید سری به لابی و روف بار هتل بزنید. اگر اهل ورزش و فعالیت های فیزیکی باشید می توانید در باشگاه مجهز هتل ورزش کرده و پس از سوزاندن کالری ها سری به حمام ترکی هتل زده و در آن خستگی ورزش را از تن به در کنید. سونا و خدمات ماساژ برای دستیابی به آرامش بیشتر مهمانان در هتل وجود دارد. مهمانان در تمامی محوطه هتل امکان دسترسی و اتصال به اینترنت رایگان را خواهند داشت.

برای مهمانان سیگاری فضای مخصوص سیگار کشیدن طراحی شده تا این دسته از مهمانان به راحتی سیگار بکشند و هم دود سیگار باعث ناراحتی سایر مهمانان نشود. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی و ترکیه ای آشنا هستند و مهمانان به راحتی می توانند با کارکنان هتل ارتباط برقرار کنند. هتل دارای خدمات کانسیرج، اتاق چمدان، خدمات تبدیل ارز، خدمات کرایه اتومبیل و پذیرش 24 است.

فاصله هتل دابل تری بای هیلتون ازمیر تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

فاصله تا میدان جمهوریت: 0.6 کیلومتر

فاصله تا موزه آگورا ازمیر: 0.9 کیلومتر

فاصله تا موزه آتا ترک: 1 کیلومتر

فاصله تا مرکز خرید کوناک پییر: 1 کیلومتر

فاصله تا برج ساعت ازمیر: 1.3 کیلومتر

فاصله تا میدان کوناک: 1.5 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 899

به "دابل تری بای هیلتون؛ هتلی رده بالا و 4 ستاره در ازمیر، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دابل تری بای هیلتون؛ هتلی رده بالا و 4 ستاره در ازمیر، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید