خبرنگاران تمام قد برای معلم آستارایی ، برپا

به گزارش مجله یافان، رشت - خبرنگاران - مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان گفت: انجمن اسلامی که مدال پرچمداری تکریم از معلمان را بر سینه دارد، بر خود وظیفه می داند از مقام شامخ معلم آستارایی تجلیل و از ایشان دلجویی نماید.

خبرنگاران تمام قد برای معلم آستارایی ، برپا

به گزارش خبرنگار مجله یافان، در پی انتشار ویدیوئی از یک معلم آستارایی و اشتباه در تلفظ کلمه آنلاین توسط این معلم وظیفه شناس گیلانی در فضای مجازی حین تدریس به دانش آموزان، که سوژه بعضی کاربران فضای مجازی نهاده شد، محمد لطیفی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان طی نامه ای از این معلم تجلیل و دلجویی کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: معلمی شغل انبیاست، معلم امانتداری است که انسان امانت اوست، معلم چراغ راهنمایی است و صدها بیان دیگر که حتی گوشه ای از عشق و محبت به صندلی معلم را نمی تواند توصیف کند.

در ادامه این نامه افزوده شده: چه صحنه های زیبایی است... در این روزهای سخت بسیاری در صحنه خدمت رسانی بوده و در تلاشند تا باری از دوش هم میهنان خود بردارند، شخصی در نقش پزشک و پرستار در خط مقدم، دیگری در قامت نیروی جهادی در هر جایی که احتیاج و ضرورت باشد، آن دیگری در قامت نیروی امنیتی، فردی هم در لباس رسانه پاک و صادق و بازهم آن یکی همه و همه یک هدف را دنبال می نمایند و آن پیروزی در این جنگ است تا گامی دیگر برای ساخت ایران قوی برداشته گردد.

در متن نامه مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان بیان شده: در این میان و میدان مبارزه، گروهی هم برای بعد از پیروزی در این جنگ نفسگیر برنامه ریزی می نمایند و با عشق تمام نشدنی به وسیله امواج، کلاس های درس را از تعطیلی نجات داده و به تربیت آینده سازان این مرز و بوم مشغولند.

در ادامه افزوده شده: اما چندی پیش شخصی از این گروه خستگی ناپذیر با 47 سال سابقه عشق ورزی در عرصه تعلیم و تربیت، در تدریس برخطش دچار یک اشتباه لفظی شد و در پی آن عده ای که الفبای زندگی را از امثال این مشعل فروزان و معلم عزیز آموخته اند، غافلانه به استهزاء پرداختند.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان در پایان اظهار کرد: اینجانب به نمایندگی از اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان که مدال با ارزش پرچمداری تکریم معلمان را بر سینه دارند، بدینوسیله این تعهد خدمت دلسوزانه تان را ارج نهاده و ضمن دلجویی از محضرتان، به احترام شما می ایستم و می گویم: دانش آموزان؛ تمام قد برای معلم، برپا

منبع: ایرنا
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1399 گردآورنده: yfun.ir شناسه مطلب: 203

به "خبرنگاران تمام قد برای معلم آستارایی ، برپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تمام قد برای معلم آستارایی ، برپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید